Omniva „Leiame mõmmikule uue kodu“ heategevuskampaaniaga on kaasa tulnud üle 1000 heategija ning mitu ettevõtet üle kogu Eesti. Mänguasju saab lastele tasuta teele panna veel pühapäevani.

„Eesti inimesed armastavad head teha. Meil on kirjeldamatult hea meel, et kampaania on osutunud veelgi populaarsemaks kui möödunud aastal ning inimesed sellise taaskasutusideega kaasa on tulnud,“ ütles Omniva vastutustundlikkuse juht Kristina Seema.

Mõmmikute ja muude mänguasjade kogumisega heategevuslikul eesmärgil on hoogsalt kaasa läinud ka mitmete ettevõtete kollektiivid. Telia personalidirektor Janika Kuusiku sõnul soovib Telia ettevõttena panustada sellesse, et Eesti oleks parem paik nii elamiseks kui töötamiseks ning Mõmmiku kampaaniaga liitumine annab selleks suurepärase võimaluse igale töötajale. ,,Vastutustundlikkus ja keskkonnasäästlikus ei ole Telia jaoks paberile kirja pandud moodsad lubadused, vaid need on väärtused, mis on iga meie töötaja DNA-s ning mille järgi me ettevõtte ja inimestena igapäevaselt ka päriselt toimetame,’’ ütles Kuusik.

Salongiketi Salon+ juhi Helena Lõhmuse sõnul haakub Omniva heategevuslik ettevõtmine nende peamise märksõnaga – hoolivus. Idee leidis kohest positiivset vastukaja, kui mõeldi sellele, palju lapsi on kollektiivi ligi 100 töötajal ja kui palju rõõmu on nemad erinevatest kingitustest ja mänguasjadest tundnud. Paljudest varasemalt rõõmu toonud mänguasjadest ollakse aga juba välja kasvanud, kuigi nendega võiks veel aastaid koos veeta. ,,Nii nagu kingi saamine on suur rõõm, on ka kingi tegemine suur rõõm - jagame rõõmuga seda rõõmu,’’ sõnas Lõhmus.

Selleks, et teele pandud mänguasjad just kõige õigema lapseni jõuaks, on Omniva jõud ühendunud organisatsioonidega MTÜ Naerata Ometi, Eesti Lasterikaste Perede Liit, MTÜ Aarete Laegas ja Lasnamäe Sotsiaalkeskus.

Paljud lapsed saavad jõulude ajal rohkelt kingitusi, sealhulgas ka mitmeid uusi mänguasju. Selleks, et endised lemmikud ei jääks kasutult seisma on Omniva ellu kutsunud projekti, mille raames leitakse kasutuseta jäänud mänguasjadele uued omanikud. Mänguasjade saatmiseks saab kampaanias registreeruda veel pühapäevani, 10. veebruarini.

Kampaania toimub teist aastat ja kui eelmisel aastal koguti mänguasju ainult Eestis, siis tänavu üle kogu Baltikumi. Möödunud aastal saatsid inimesed ligi 20 kaubaalusetäit mänguasju, mis edastati mitme abiorganisatsiooni vahendusel uutesse kodudesse. Saadetiste hulgas võis märgata legosid, lauamänge, raamatuid aga ka pehmeid mänguasju.

Loe täpsemalt kampaanialehelt, kuidas tähelepanuta jäänud mänguasjad uute omanike juurde saata. Kampaania kestab kuni 10. veebruarini.