EV100. Nii nagu minule silma paistab - metsas ja loodusradadel, teedeäärtel samuti.

Igipõline teema - ühed viskavad (aasta ringi) ja teised korjavad (üldistatult kord aastas, kui just iga kord kilekotiga metsa ei satu). Huvitav, milline võiks olla sellise prügiloopija isiksuslik profiil...?
Ja mis põhjustel ta üldse loodusrajale satub?

Üks on selge, lihtsalt hurjutamine ei tööta. Alustame siis algusest, pidades meeles, et majandusteooriast tuntud "nõudlus loob pakkumise" on juba ammu ümberpöördunud. 

Äkki on ka EV100 puhul asjade tootmise/pakkumisega üle võlli mindud? Kaubanduses torkavad silma ju suhteliselt samasugused nänniletid, nagu sõbrapäeva või lihavõtete või mis iganes muu "kaubandusliku" püha puhul.

Äkki nt Circle K ja muud suurimad kiirkohvimüüjad võiksid hoopis teha omapoolse kingituse Eestile sellega, et loovad uue toimiva, ressursse säästva ja prügivaba müügisüsteemi? Sest olgem ausad - seda, milline näeb välja üks kiirkohvitops, teavad enamasti ka kõik need, kes ise ei osta...


Circle K turundusjuht Diana Veigel: Circle K võtab keskkonnasäästlikku mõtteviisi väga tõsiselt ning juurutab seda ka oma klientide seas. Näiteks on Circle K teenindusjaamades müügil spetsiaalsed BPA-vabast plastikust ja roostevabast terasest valmistatud termoskruusid, et klientidel oleks võimalus vähendada papptopside kasutust. Oma termostassiga kohviostjatele pakub Circle K kuumi jooke 10% soodsamalt, et vähendada papptopside kasutamisest tekkivat ökoloogilist jalajälge. Loodame väga, et keskkonnasäästlik mõtteviis levib Eesti inimeste seas hoogsalt ning aitame sellele igati kaasa.