15. veebruar 2019 jääb paraku FreshGO e-poe viimaseks tööpäevaks. Poe töötajad selgitavad toimunu tagamaid ja vastavad enimtekkivatele küsimustele.

Miks FreshGO tegevuse lõpetab?

Investeerimisfirma UP Invest väljub toiduainetööstusega seonduvast jaeärist (FreshGO ja Biomarket).

Ma olen juba tellimuse teinud ja selle eest maksnud. Kas ma saan oma tellimuse veel kätte?

Kui su tellimus on tehtud reedeks, 15. veebruariks, siis saad oma tellimuse veel kätte. Kui sinu tellimus on tehtud alates 16.02, tagastatakse tellimuse eest tasutud summa otse Sinu pangakontole.

Mis saab minu FreshGO kontol olevast rahast?

Tagastatustest ning taarast saadud raha kantakse peagi automaatselt Sinu pangakontole. Kui Sa oodata ei jõua, saad tagastustest saadud raha oma pangakontole kanda ka kohe SIIT. Taararaha esialgu sealt kanda ei saa, see tuleb otse pangakontole.

Mis saab sõprade ostudelt teenitud 2% boonusest ning oma ostudelt teenitud 1% ostuboonusest?

See raha oli mõeldud ainult FreshGO-st ostude tegemiseks, seetõttu seda raha paraku enam tagastada ega kasutada pole võimalik.

Andsin hiljuti oma FreshGO tellimusega kaasa taarat, kuid selle eest pole raha veel mu FreshGO kontole laekunud. Mis sellest saab?

Taara käitlemine on töös veel seni kuni kõikide klientide taara on käideldud. Taararaha kantakse otse Sinu pangakontole.

Mul on FreshGO kinkekaart. Mis sellest nüüd saab?

Tagastame nii pea kui võimalik kinkekaarte müünud partneritele kasutamata jäänud kinkekaartide eest raha. Palun võta otse ühendust ettevõttega, kust sa oma kinkekaardi oled saanud.

Minu käes on FreshGO termokott. Mis ma sellega teen?

Koti võid jätta endale, sellega on hea suvel randa jäätiseid kaasa võtta. Kui soovid oma 5€ pandiraha siiski tagasi, siis võta ühendust info@freshgo.ee ja kanname selle Su pangakontole!

Mis ma nüüd peale hakkan? Kust ma tulevikus sama hea tootevaliku leian?

Ega väga head varianti ei olegi, sest teist nii paljude eri partnerite ning toodetega e-poodi Eestis pole. Edaspidi saab FreshGO tootevalikus olnud kauba ostmiseks pöörduda otse meie armsate koostööpartnerite e-poodidesse/poodidesse. FreshGO kaup tuli järgnevatest kohtadest: Prisma, Kaupmees, Stockmann, PetCity, Apotheka, Apotheka Beauty, Biomarket, Büroomaailm, Liivimaa Lihasaaduste Wabrik, Vitamiinikuller, Alpro, Ampstükk, Artisan Honey, A-vorst, Be More, Blender, Boost Yourself, Buono Food, Coffee People, Diet Food, Nacomi, Nonna, Distillirium, EcoRun, Edo Sushi, Eesti And, Estonian Meat House, Finest Food, Food In, Food Studio, Froosh smuutid, GoodCrunchyFood, Gourmet Club, Hiid, Italian Taste in Estonia, It's Bio, Kalaarsenal, Kalakala & Pojad, Kotzebue Bakery & Charcuterie, Kreeka Toidukaubad, Cafe Mademoiselle, Mahemarket, Mahex, Mesikuma, Muhu Pagarid, Oma Põrsas, Ostrova Mari, Pagar Võtaks, Paradise Foods, Punamäe talu, Punch Drinks, Pure Cosmetics Eesti, Reaton, Sativa kanepitooted, Siwira tervisetooted, Spice Point, Säsi Pruulikoda, Veinipood ja baar TIKS, Vahemere maitsed, Vegan Fox, Õllenaut, Ökokaubamaja, Ökosahver, ÖselBirch ja First Flush.

Kuhu saan edaspidi tagastada taara ja kilekotid?

Taara saab edaspidi viia taaratagastuspunktidesse üle Eesti, mille leiad Eesti Pandipakendi koduleheküljelt. Kasutud kilekotid saad viia lähimasse pakendikonteinerisse.


Allikas: FreshGo kudulehekülg