Kaubamaja ja Uuskasutuskeskuse koostöös korraldatud taaskasutuskampaania nelja nädalaga annetasid inimesed heategevuseks 54 360 eset rõivaid ja jalatseid. Eelisjärjekorras toimetatakse varjupaikadesse ja suurtele peredele soojad talveriided.

„Kampaania „Heategu annab sooja“ eesmärgiks oli enne talve saabumist aidata inimesi, kellel ei ole rahalistel või muudel põhjustel võimalik ise talveks sooje riideid osta,“ sõnas Tallinna Kaubamaja müügi- ja turundusjuht Enn Parel. „Seega kutsusime inimesi üles oma riidekapi sisu üle vaatama ja annetama oma vanad asjad heategevuseks. Inimeste nii suur aktiivsus oli mõneti üllatav, ilmselt mängis siin rolli nii kampaania õilis eesmärk kui mugav asukoht.“

Uuskasutuskeskuse tegevjuhi Katriin Jüriska sõnul oli annetatud rõivaste hulgas nii täiskasvanute kui lasteriideid, mis kõik marjaks ära kuluvad.  „Eriti hea meel on soojade talveriiete ning sokkide, sallide ja mütside üle, mida eesootava talve tõttu kohe hädasti vaja läheb,“ sõnas Jüriska. „Kampaania kogused ületasid kõik ootused – Tallinnas ja Tartus kogunes kokku 54 tuhat eset, mis on üle kümne korra enam kui meie kogumispunkti harilikult tuuakse. Osa rõivaid on seetõttu siiani sorteerimisel. Nende hulgast jõuavad abivajajateni eelisjärjekorras hädapärased talveriided, õhemad rõivad saadetakse laiali kevadel.“

Uuskasutuskeskusest liiguvad riided edasi kitsama sihtgrupiga heategevus-organisatsioonidele. Uuskasutuskeskuse partneriteks on näiteks Lasterikaste Perede Liit, alaealisi emasid toetav MTÜ Caritas, kodututega tegelev MTÜ Oleviste hoolekanne, tulekahju jt kriisiohvritega tegelev Sotsiaalhoolekanne ja SA Dharma.