Eesti mahetootja OÜ Loodusvägi on toonud turule lisaks juba populaarsust kogunud mustika-mustsõstraglögile veel kaks uut glögi: astelpaju- ja pohlaglögi. Kõik nimetatud glögid on valmistatud marjadest pressitud täismahlast.

“Algselt oli planeeritud turule tuua jõhvikaglögi, kuna aga meie loodus seekord Eestist ja põhjamaadest jõhvikat ei andnud, siis asendasime jõhvika pohlaga. Tulemuseks on imemaitsev pohlaglögi koos luksusliku Bourbon vaniljega,” kommenteeris Loodusväe tegevjuht Ahto Vegmann.

Tootearenduse on läbinud tarbijate poolt armastatud tatrajahust piparkoogid, mis on nüüdsest gluteeni- ja piimavabad. Varem piparkookide koostisaineks olnud hapukoor on asendatud kookospiimaga.

Põhjalikku uuenduskuuri on praegu läbimas ka Loodusväe kaubamärk, pakendid ja etiketid. “Pöörasime erilist rõhku põhjamaisele stiilsele ja selgele disainile,” selgitas Loodusväe turundusjuht Anneli Vernik. “Senised veel kohati kasutuses olnud plastetiketid vahetasime keskkonnasõbralikumate paberetikettide vastu välja,” lisas Vernik.

Oktoobri lõpus Rootsis Malmös toimunud Põhjamaade suurimal mahemessil Nordic Organic Food Fair tutvustas Loodusvägi oma brändi uut ühtset nägu ja uudistooteid ka välisklientidele. Visuaal võeti Malmös väga positiivselt vastu.  

OÜ Loodusvägi on pühendunud mahetoodete väljaarendamisele, tootmisele ning turustamisele põhjamaisele kliimale omastest toorainetest. Väärtustades Eesti loodust ning puhast toorainet, eelistab Loodusvägi oma tootmises kodumaist mahetoorainet.