Alates sellest nädalast on muutunud teenindusajad PRIA maakondlikes teenindusbüroodes. Esmaspäeviti ootab PRIA kliente oma büroodesse poolteist tundi kauem ehk kuni kella kuueni õhtul, teistel tööpäevadel lõpeb teenindusaeg kell 16. Uksed avatakse klientidele pool üheksa hommikul.

Vajadus muudatusteks tuli PRIA klientidelt saadud tagasisidest. “Meil on ligi 60 000 klienti alustades üht küülikut kasvatavast memmekesest lõpetades suurtööstustega, alustades elukutseliste põllumeestega lõpetades igapäevaselt õpetajana leiba teeniva n-ö. hobiaednikuga. Paraku ei ole kõigil neil võimalik PRIAs asju ajamas käia traditsioonilisel tööajal üheksast viieni,” selgitas PRIA teabeosakonna juhataja Taavi Linnamäe teenindusaja muutmise põhjuseid.

Teiseks oluliseks põhjuseks teenindusaja muutmisel on teenuse kvaliteedi tõstmine. “Selleks, et me saaksime terve teenindusaja jooksul ehk esimesest minutist viimaseni pakkuda kõrge kvaliteediga teenust, oli vaja jätta meie enda töötajatele pool tundi päeva alguses materjalide ja arvutite ettevalmistamiseks ning päeva lõpus otste kokku tõmbamiseks,” tõi Linnamäe välja veel ühe põhjuse.

Linnamäe sõnul on PRIA võtnud suuna avatud teenindusorganisatsiooniks muutumisele: „Jaanuaris valmib lõplikult meie uus teenindusstandard. Selle aasta jooksul tahame üle vaadata ka suure osa meie teenuseid ning vajadusel neid klientide soovidele ja ootustele vastavamaks muuta.“

Alates detsembri lõpust on muutunud ka PRIA Tartumaa teenindusbüroo asukoht, mis paikneb nüüd PRIA keskusega samas majas Narva mnt 3. Linnamäe selgitas, et sealne vastremonditud teenindussaal on etaloniks ning sama funktsionaalsed ja sarnase väljanägemisega hakkavad lähiaastate jooksul olema kõik PRIA maakondlikud teenindusbürood.

PRIA on kaheksa tegutsemisaasta jooksul vahendanud Eesti maaelu-, metsandus-, põllumajandus- ja kalandussektorisse kokku ligi 12 miljardit krooni ulatuses erinevaid toetusi.