Rimi korraldab taas riidest ostukoti disainikonkursi, kuhu on oodatud osalema kõik, kel huvi kunsti ja disaini vastu. Disainikonkursiga pööratakse tähelepanu loodushoiule ja keskkonnasäästlikkusele, et inimesed mõtleksid enne, kui oma kaubad loodusvaenulikku plastikkotti panevad. Kotikonkursi võidutöö hakkab kaunistama 2017. aasta kevadel müügile tulevaid ostukotte.

  • Bioneeri uudised
  • 19. november 2016
  • Rimi pildistas Katrin Jõgisaar, Bioneer.ee

„Korraldame Rimi loodushoiukampaania raames riidest ostukoti disainikonkurssi juba neljandat aastat ning iga aastaga laekub huvitavaid ja hästi läbimõeldud kavandeid aina enam,“  sõnas Rimi turundus- ja kommunikatsioonijuht Andrija Arro. „Eelmisel aastal oli Rimi kotikonkursi eesmärk leida sobiv riidest poekott Eesti mehele, tänavu aga on märksõnaks Rimi 20. sünnipäev. Seega ootame kujundusi, mis sobiksid tähistama meie 20. sünnipäeva.“

„Maailmas hukkub igal aastal miljoneid elusolendeid loodusesse sattunud kilekottide pärast. Ka Eestis on liigne kilekottide kasutamine probleem – plastiku tõttu on elu kaotanud paljud loomad nii meie metsades kui Tallinna Loomaaias,“ rääkis Andrija Arro. „Killerkottide asemel soovitame kliendil valida riidest poekoti  või mõne teise keskkonnasõbraliku alternatiivi. Rimi on ainuke suurem jaekett, kus näiteks paberkott on soodsam kui kilekott. Samuti on Rimi ära korjanud kassade juures olevad tasuta õhukesed kilekotid,“ lisas Andrija Arro.

Konkursitööd tuleb esitada koos saatja kontaktandmetega aadressile info.ee@rimibaltic.com või üles laadida kampaanialehele  www.rimi.ee/loodushoid. Konkursil osalevad kõik võistlustööd, mis on laekunud Rimile hiljemalt 30. novembriks. 5. detsembril pannakse Rimi kampaanialehele üles kümme parimat tööd, mille hulgast saab igaüks valida ise oma lemmiku.

Rimi Eesti Food AS kauplused kuuluvad Rootsi kapitalil põhineva Rimi Baltic AB kaupluste hulka, mille ainuomanikuks on ICA Gruppen AB. Rimi tugevuseks on tervislik kaubavalik, kvaliteetsed puuviljad ning mitmekesine omatoodete sortiment. Kokku on Rimi Baltic AB-l kolmes Balti riigis 259 kauplust, sealhulgas 74 hüpermarketit (neist 15 Eestis), 95 supermarketit (neist 28 Eestis), 90 odavmüügikauplust (neist 45 Säästumarketit Eestis).  Rimi pakub Eestis tööd ligi 2700 inimesele.