Jaeketi Rimi kliendid eelistavad ostud kojuviimiseks senise kilekoti asemel loodussäästlikumat paberkotti. Võrreldes aasta algusega on kaks klienti viiest loobunud kilekottide ostmisest ning kasutavad selle asemel korduvkasutatavaid riide- või paberkotte. Paberist ning kangast poekotte osteti juunis võrreldes jaanuariga pea kümme korda rohkem.

Rimi turundus- ja kommunikatsioonijuhi Andrija Lilleoja sõnul on tegemist igati positiivse muutusega. “Tarbijate loodussäästlikud otsused mõjutavad meid ümbritsevat keskkonda nii praegu kui ka tulevikus. Kilekotid, mida Eesti kaupmehed müüvad aastas miljoneid, satuvad sageli lõpuks loodusesse, kus need ei kõdune ning lagunemine võib võtta aega kuni tuhat aastat. Kilekottide soetamise vähenemine mõjub keskkonnale kindlasti hästi,“ lisas ta.

Aprillis alandas Rimi paberkottide hinda kümne ning korduvkasutatavate riidest poekottide hinda 79 sendini. Hinnaalandamise põhjuseks oli soov ärgitada tarbijaid tegema keskkonnasõbralikke valikud.