Tarbijakaitseamet hakkab alates 1. aprillist kontrollima värskelt Eesti turule lisandunud transporditeenuste kvaliteeti. Esmajärjekorras võetakse luubi alla Omnivairi Hiina-lennud ja Estonian Airi kuumaõhupallid.

Ametnikud hakkavad kontrollima uue lennufirma Omnivairi Eesti ja Hiina vahelisi lende, millega Omniva lubab Hiinast tellitud kauba kiiremini kohale toimetada. Inspektorid hakkavad nimetatud reisidel kaasas käima, et veenduda teenuse kvaliteedis ja tingimustest kinnipidamises. Rikkumise tuvastamisel on ametil õigus teha ettekirjutus ja konfiskeerida isiklikuks tarbeks kõik nõuetele mittevastavad tooted.

Ametnikud teevad järelevalvet ka Estonian Airi lennuparki lisandunud kuumaõhupallide üle. Kontrollide eesmärk on veenduda, kas klientidele pakutav teenus vastab lubatule. Näiteks lubab ettevõte, et iga lennu sihtkoht on üllatus, sest kogu lennu pikkus ja maandumine sõltub tuule suunast ning kiirusest.

Tarbijakaitseameti ülesanne on hinnata, kas üllatussihtkohad on piisavalt üllatavad. Samuti kontrollivad ametnikud, kas klientidele lubatud romantiline tähistaevas on piisavalt romantiline või on tegemist ebaausa kauplemisvõttega. Ametnikud teevad kontrolle koos oma elukaaslase või abikaasaga, et tagada nende romantiline meelestatus.