Britid tunnistasid Saksa looduskosmeetikasarja Dr.Hauschka 2008/2009 lahedaimaks nahahooldustoodete brändiks. Koos Skype’i, Nike’i spordirõivaste, Aston Martini autode ja Guinnessi õluga.

Nimega CoolBrands pärjavad Briti tarbijad kaubamärke, mille tooteid Suurbritannias osta või teenuseid kasutada saab. Nimekirja koostamise aktsioon viidi esmakordselt läbi 2001. aastal ning seda korraldab sõltumatu Brändianalüüsi Keskus. Listi sattumisest saavad firmad enamasti teada tagantjärele. Nii et auhinnakoht pole ei ostetav ega muul moel hangitav.

Lisaks Dr.Hauschkale on brittide meelest coolid ka Dieseli rõivad, Sony, iPhone, YouTube, Facebook, Google, Apple, MACi jumestustooted, Aveda juuksehoolduskosmeetika, Jean Paul Galultier’ parfüümid.


Loe rohkem: www.coolbrands.uk.com , www.drhauschka.ee .