Rimi langetas keskkonnasõbralike paberkottide ja korduvkasutatavate riidest poekottide hinda, et ärgitada tarbijad valima kilekoti asemel loodussõbralikumaid alternatiive.
Rimi langetas keskkonnasõbralike paberkottide ja korduvkasutatavate riidest poekottide hinda, et ärgitada tarbijad valima kilekoti asemel loodussõbralikumaid alternatiive.
- Tarbimine ja tervis
- 12. aprill 2013
- https://pixabay.com/photos/have-a-nice-day-plastic-bag-bag-4673649/
Rimi turundus- ja kommunikatsioonijuhi Andrija Lilleoja sõnul müüakse ühes Rimi kaupluses välja keskmiselt 9000 kilekotti kuus. „Kui arvestada kõigi suuremate jaekettide kaupluste arvuga, selgub, et hinnanguliselt soetavad tarbijad kuus kui viis ja pool miljonit kilekotti. See tähendab aastas enam kui 66 miljonit kilekotti, millest enamus jõuab kahjuks ühel hetkel loodusesse,“ lisas Lilleoja. Kilekott ei kõdune ja selle lagunemine võib erinevatel hinnangutel põhjal võtta aega kuni tuhat aastat.
Üks põhjus, mis tarbijad senini kilekotti eelistavad, on Lilleoja arvates selle soodne hind võrreldes keskkonnasõbralike paber- ja riidest poekottidega. „Soovime innustada oma kliente tegema loodussõbralikke valikuid ja otsustasime seepärast langetada paberkottide hinda kümne ja riidest poekottide hinda 79 sendini,“ sõnas Lilleoja. Kilekoti hinna tõstis Rimi 19 sendile, seega on kliendil edaspidi soodsam soetada paberkott. „Loodame, et tarbijad muudavad oma seniseid ostuharjumisi ja kasutavad edaspidi kauba kojuviimiseks kas paberkotti või loodusele vähem kahjulikku riidest poekotti, mida saab mitmeid kordi kasutada,“ lisas ta.
Aprilli lõpuni toimub Rimi keskkonnakampaania, mille raames pöörab jaekett tähelepanu keskkonnaprobleemidele ning innustab tarbijaid säästlikule ja vastutustundlikule tarbimisele. Vaata lisainfot www.rimi.ee/loodushoid.
Kui sulle see lugu meeldis, siis toeta sõltumatut rohelist meediat Anneta