Euroopa noortes tekitavad keskkonnaga seotud vastukäivad sõnumid segadust ja nad tunnevad keskkonnakaitse suhtes ükskõiksust, näitas Sony tellitud uuring.

Sony Euroopa esinduselt pärninevad uued uuringuandmed näitavad, et:

• 60% lastest üle Euroopa arvavad, et keskkonda puudutavad sõnumid on vastukäivad ja panevad lapsi keskkonnakaitse valdkonnas abitult ja ükskõikselt tundma;

• veerand Euroopa lastest ei tea, kuidas keskkonnaprobleemide lahendamises kaasa lüüa ja ei mõista, milline mõju nende tegevusel võiks olla;

• noored eurooplased peavad suurfirmasid ja valitsusi võrdselt vastutavaks keskkonnakaitsega seotud küsimuste käsilevõtmise eest.

Sony Euroopa esindus tellis 2009. aasta juulis uuringu, et saada parem ülevaade noorte suhtumisest keskkonnaga seotud küsimustesse. Uuringus osales 5000 11–16-aastast noort Suurbritanniast, Saksamaalt, Prantsusmaalt, Itaaliast ja Hispaaniast.  Uuringu eesmärk oli välja selgitada, kuidas Sony saaks kaasa aidata laste motiveerimisele ja mobiliseerimisele meie planeedi kaitsmise nimel seoses firma sihiga kaitsta keskkonda „järgmise põlvkonna nimel“.

Nii ÜRO keskkonnaprogrammi tegevdirektor Achim Steiner kui Sony Euroopa esinduse vastutav asepresident Serge Foucher on uuringu tulemusi kommenteerides viidanud vajadusele noori viivitamatult keskkonnaprobleemide lahendamisse kaasata.