H&M tutvustab värsket „Conscious Exclusive“ erikollektsiooni, mille erakordsed rõivad on valmistatud jätkusuutlikult hangitud materjalidest, mis on omakorda loodud jäätmetest. See, mis tavaliselt ära visatakse, on muudetud tõeliseks moeaardeks, võttes eesmärgiks väärtustada jäätmete potentsiaali ning olla inspireeritud loovusest, mis tekib asjade taaskasutamisest. Kollektsioon „H&M Conscious Exclusive AW20“ jõuab H&Mi e-poodi müügile 3. detsembril.
- Jäätmed
- 19. november 2020
- Foto: Pressifoto
H&M Conscious Exclusive AW20“ on kollektsioon, mille ilu on sõna otseses mõttes loodud jäätmetest – innovaatiliste kangaste taga on protsessid, mis muudavad toidujäätmed naturaalseks riidekiuks, loovad kangaid jätkusuutlikul teel saadud puidumassist ja kasutavad unikaalset rõivastevahelist töötlust, kus vana eseme kiud liidetakse kokku uue rõivaesemega. Kollektsiooni stiilinootides vohavad dramaatilised volüümid, pehmelt struktureeritud siluetid ja glamuursed volangid, kombineerides jätkusuutlikud materjalid müstilise ja ahvatleva moeassortiiga.
Rõivavalikut läbivad mustrid on inspireeritud lillelistest tapeetidest ja vanadest seinavaipadest, elu ja lagunemise temaatikale viitavad aga lilleaplikatsioonid ja koimotiivid. Naistekollektsiooni võtmeesemete hulka kuuluvad külluslikud erivärvides õhtukleidid, samuti volüümikad pluusid ja kehasse töödeldud ülikond. Tagasituleku teeb aga ka „Conscious Exclusive“ meestekollektsioon, millest leiab klassikalise musta smokingu, šiki ülikonna, särgid ja reljeefse tekstuuriga kollase jaki.
Aksessuaaride valikus on ümbertöödeldud metallist loodud efektsed kaelakeed, kõrvarõngad ja kingade kaunistused, samuti päikeseprillid, mis on valmistatud Made of Air® materjalist, mille loomiseks kasutatakse biomassi. Kollektsiooni kuuluvad ka jalatsid, mis on loodud veinitööstuse kõrvalproduktidest saadud VEGEA™ veganinahast ning mida saab tänu eemaldatavale nahksele sokile kanda nii lahtise kui kinnise jalatsina.
„Seekordset „Conscious Exclusive“ kollektsiooni luues tahtsime olla teerajajad, ületades loovuse ja jätkusuutlikkuse piire ning keskendudes jäätmetele. Selle tulemusel on kollektsiooni esemed valmistatud tõeliselt hämmastavatest materjalidest, mis on loodud kõikvõimalikest ülejääkidest. Loodame, et selliste ümbertöötlemise meetoditega töötades saavad jäätmed jätkusuutliku moetuleviku püsivaks osaks,“ sõnab H&Mi loovnõustaja Ann-Sofie Johansson.
H&Mi „Conscious Exclusive AW20“ kollektsiooni kampaanias lööb kaasa ka Austraalias sündinud ning Londonis resideeruv modell, aktivist ja ökoloog Zinnia Kumar. „Mul on hea meel olla osa „Conscious Exclusive“ kampaaniast, milles H&M sillutab teed, et kestlikud kollektsioonid saaksid moetööstuse normiks. Tarbijatena ei pea me enam moel ja jätkusuutlikkusel vahet tegema, sest nad on saamas üheks. See teeb mind tuleviku suhtes lootusrikkaks,“ kommenteerib Kumar.
Erikollektsioon „H&M Conscious Exclusive AW20“ jõuab H&Mi e-poodi müügile 3. detsembril.
Kui sulle see lugu meeldis, siis toeta sõltumatut rohelist meediat Anneta