Neljapäeval, 15. aprillil lõppeb registreerumine reklaamikonkursile „Veendumus“, kuhu on ennast kirja pannud juba üle 130 kooliõpilase 6-12. klassidest, kes asuvad reklaamiekspertide Lauri Pedaja, Anne Vetiku ja Rainer Olbri ehk Metsakutsu juhendamisel looma reklaamikampaaniaid kraanivee joomise kasulikkuse propageerimiseks.

  • Veemajandus
  • 14. aprill 2021
  • Foto: Pixabay, CC Public Domain

Reklaamikonkursi „Veendumus“ eesmärgiks on teadvustada noorte sihtrühmas vee joomise olulisust ja kraanivee häid omadusi ning veenda eelistama joogiks kraanivett. Konkursi ülesandeks on luua reklaam, millega kutsutakse üles eelistama kraanivett pudeliveele, et väheneks veetootmise keskkonna jalajälg ning plastiku ja prügi hulk Osalema on oodatud 6.-12. klasside õpilased, kes asuvad looma reklaamikampaaniaid individuaalselt või kuni kolmeliikmeliste võistkondadena. Parimad noorte loodud reklaamid võtab konkursi korraldaja Tallinna Vesi päriselt kasutusele.

“Tänaseks on registreerunud juba üle 130 õpilase, mis näitab, et keskkonnateemad lähevad noortele korda ja nad on nõus tarbimise jalajälje vähendamiseks ka ise pingutama. Lisaks on meiega ühendust võtnud paljud õpetajad, kes näevad konkursi kaudu võimalust distantsilt läbi viidavate koolitundide sisukamaks muutmisel,” lausus Tallinna Vee kommunikatsioonijuht Laura Korjus.

Konkursil kaasa löömine on ideaalne võimalus rikastada koolitunde kvaliteetse videosisuga ja omandada turunduse ja digitaalse kommunikatsiooni valdkonnas uusi oskusi, mis kuluvad ära igal elualal tegutsedes. Õpilasi juhendavad reklaamikampaania loomisel noorte hulgas tuntud staaridest reklaamieksperdid: räppar Metsakutsu ehk Rainer Olbri, kes töötab visuaalse disainerina mobiilirakendusi testivas firmas Testlio, agentuuri Not Perfect loovjuht, moehuvilisest reklaami-inimene Anne Vetik ning digiturundusagentuuri Vurr loovjuht, videoprodutsent ja sisulooja Lauri Pedaja.

Reklaamieksperdid viivad läbi online-seminare ja juhendavad meeskondi konkursitöö valmimisel. Näiteks räägib Anne Vetik sellest, kuidas luua head reklaami ja koostada turundussõnumeid. Lauri Pedaja juhendab digitaalse sisu ja sotsiaalmeediareklaamide loomise osas. Rainer Olbri annab graafilise disaini näpunäiteid. Õpilastele antakse kasutamiseks teaduslikult tõestatud faktid kraanivee kasulikkuse kohta ja reklaami tegemise tööriistad kampaania loomiseks. Toimub 3 eesti- ja 1 venekeelne seminar.

Vaata videost Lauri Pedaja selgitust, miks tasub konkursil osaleda.

Noored saavad ise valida, kas soovivad luua reklaamplakati kujunduse või sotsiaalmeedia video. „Kolm parimat konkursi käigus valmivat reklaami trükitakse Tallinna Vee välimeedia reklaamiplakatiteks ja kuvatakse ettevõtte sotsiaalmeedia kontodel. Lisaks saavad kolme võidutöö meeskonnaliikmed endale juhtmevabad Apple AirPods 2 kõrvaklapid ning neil avaneb võimalus näha reklaamitegemise telgitaguseid. Kolme kooli, kus on kõige aktiivsem huvi kraanivee propageerimise suunas, aitame aga veefontäänide rajamisel, et õpilastel ja koolipersonalil oleks mugavam täita korduvkasutatavaid joogipudeleid,“ tõi Laura Korjus välja.

Lisainfo konkursi kohta: www.veendumus.ee