Looduslike pesu- ja puhastusvahendite tootja Mulieres alustas eile Funderbeami investeerimis- ja kauplemisplatvormil avalikku kampaaniat sooviga kaasata 200 000-400 000 eurot. Umbes ööpäev hiljem oli indikatsioone märgitud veidi üle 1 miljoni euro. Väga suure investorite huvi ja kampaania ülemärkimise tõttu sulges ettevõte kapitali kogumise planeeritust varem – 9. detsembril kell 12.
- Ettevõtlus
- 10. detsember 2020
- Foto: Merylin Rüütli/Johan-Paul Hion
Mulieresesse soovivad investeerida üle 600 investori, kes valdavas enamuses tulevad Eestist, kuid mitmeid huvilisi on ka Horvaatiast, Soomest ja Belgiast. Keskmine investeeringu suurus ühe investori kohta on umbes 1600 eurot. Suurimad panustajad on kampaania juhtivinvestorid Kristi Saare ja Jaak Roosaare.
“Kokkuvõtteks tahtsid investorid investeerida viis korda rohkem kapitali kui ettevõte algselt soovis. See näitab, et üha rohelisem maailmavaade läheb investoritele korda ning olenemata heitlikust ajajärgust on tugeva sisu, suure kasvupotentsiaali ja siira missioonitundega ettevõtetel võimalik üldisest mustrist eristuda. Investoritele, kellel ei õnnestunud Mulierese investeerimisringis osaleda või kes ülemärkimise tõttu saavad paigutada ettevõttesse oluliselt väiksema summa, on lahenduseks järelturg,” selgitab Funderbeami asutaja ja juht Kaidi Ruusalepp.
Investeeringu peamine eesmärk on panustada tootearendusse, ettevõtte kasvu ja laiendada e-poe tegevust rahvusvaheliselt.
“Plaanis on arendada nii e-poodi, (toodete) kasutajakogemust kui palgata tiimi lisajõudu, kes pühenduks tegevuse kasvatamisele just välisturgudel,” räägib Mulierese kaasasutaja Merylin Rüütli. “Selle kõrval jätkame kindlasti ka teadus- ja arendustegevusega, et klientidelt saadud tagasiside abil täiendada tooteportfelli. Soov on paari uue tootega turule tulla juba 2021. aasta esimeses kvartalis,” täiendab Rüütli.
Ettevõte sai alguse väikese perefirmana, kui asutajatel tekkis laste sünni järel vajadus leida toimiv looduslik pesuvahend, mis sobiks ka ülitundlikule ning allergilisele nahale. Lähikondlaste heakskiitev tagasiside andis tõuke tegevuse laiendamiseks. Pärast nelja tegutsemisaastat on ettevõtte keskkonnasõbralikud puhastustooted jõudnud lisaks Eestile ka üheksale välisturule, näiteks Suurbritanniasse, Tšehhi, Rootsi ja Soome. Lõviosa (75%) toodangust läheb ekspordiks.
Kui sulle see lugu meeldis, siis toeta sõltumatut rohelist meediat Anneta