1.jaanuaril kävitus enam kui 70 riigis innovatiivne heategevuskampaania, millega toetatakse üleilmset liikumist “Free TheChildren”. Eestis kampaania korraldaja, meediaagentuuri Initiative juhi Indrek Soomi sõnul ei tule kampaaniat toetades enda rahakotti kergendada, vaid seda teevad toetaja eest ettevõtetest sponsorid.

“Kampaania südameks on Facebooki lehekülg www.facebook.com/weday . Minnes sellele lehele ja vajutades nuppu “like”, väljendad oma toetust, mille järel maksvad kampaania sponsorid iga “like” eest heategevusliikumisele 1 USA dollari. Väikese lisategevuse ehk WeDay käesümboliga pildi üles laadimise eest annetavad sponsorid 2 USA dollarit. Mõlemit toetuse väljendust kuvatakse toetaja sõpradele, mis omakorda levitab liikumise sõnumit. Nii teeb toetaja kaks heategu korraga: tänu temale saab liikumine nii rahalise toetuse kui ka häälekandja. Raha annetavateks sponsoriteks on rahvusvahelised ettevõtted, nagu näiteks The Keg, Facebook, Logic, One Stop Media Group, CTV,” selgitas kampaania ülesehitust Soom. “See kampaania on hea näide, kuidas saab uuenduslike ideede ja tehnoloogiliste lahendustega heategevusse raha juurde tuua,” lisas Soom.

Initiative on üks maailma suurimaid meediaagentuuride kette, kelle võimuses on tänu oma loomingulisusele ja ühtsusele, aga veel enam sidemetele luua midagi ainulaadset ja kasulikku. Kampaaniaga WeDayInitiative kutsub Initiative eelkõige lapsi endid, aga ka nende vanemaid ja õpetajaid liituma maailma suurima noorte liikumisega “Free The Children”. Lisaks püüdleb antud kampaania Guiness'i rekordile kategoorias suurima "like-de" arvuga mittetulundusühingute Faceboooki leheküljed. Selleks on vajalik koguda jaanuarikuu jooksul üks miljon "like'i”.

Eestis on kampaaniale abikäe ulatanud suurimad meediaettevõtted Kanal2, Kanal11, Kanal12, Postimees, JCDecaux ja Sky Meedia.