Coca-Cola jätkab tänavu enam kui kümneaastast traditsiooni siduda oma jõulukampaania lastele suunatud heategevusega. Iga kord, kui ostetakse kaheliitrine pudel Coca-Colat, annetab ettevõte 25 senti Tallinna Lastehaigla Toetusfondi.

  • Bioneeri uudised
  • 26. november 2010
  • https://pixabay.com/photos/abstract-blue-bright-christmas-19801/

Kogutud raha eest uuendatakse lastehaigla taastusravikeskuse treeningsaali, mille sisustus on vananenud ning vajab hädasti väljavahetamist. Treeningruumi kasutavad taastumiseks väikesed patsiendid tuhandeid kordi aastast ning see on hädavajalik ka haigla personalile, et laste seisundit adekvaatselt hinnata.

Tallinna Lastehaigla Toetusfondi nõukogu liige Jaagup Kreemi sõnul on tal hea meel, et Eestis leidub ettevõtteid, kes leiavad ka raskematel aegadel võimalusi teiste toetamiseks. „Toetusfondi nõukogu liikme ja, mis veel olulisem, lapsevanemana olen eriti rahul, et Coca-Cola otsustas seekord aidata just lastehaiglat. Mis võiks olla tähtsam kui see, et Eesti lapsed saavad elada rõõmsat ja aktiivset elu? Kui haigla saab endale Coca-Cola toel uue ja moodsa taastusravi treeningkeskuse, aitab see sadadel lastel kiiremini terveks ja tegusaks saada. Ettevõte, kes on üle kümne aasta järjekindlalt panustanud Eesti lastekodudesse, väikekoolidesse ja lastehaiglasse, väärib kindlasti tunnustust," ütles Kreem.

Kampaaniat toetavad spetsiaalselt Eestis toodetud heategevussõnumiga teleklipp, jõuluteemaline koduleht ja jõulusümboolikaga pakendid ning aktivatsioon kaubanduses. Heategevusklipis astub lastehaigla toetusfondi poolt üles Jaagup Kreem. Lisaks külastab detsembri alguses kuute Eesti linna Coca-Cola autodest koosnev jõulukaravan, mis lõpetab oma teekonna Tallinna lastehaiglas, kus antakse üle ka sümboolne tšekk.

„Coca-Colal on jõuludega eriline side ja otsustasime tänavu rõhutada seda traditsioonilise jõulukaravaniga, mis levitaks ka meie heategevussõnumit. Loodame inimestele meenutada, et jõuluaeg on heade tegude ja rõõmujagamise aeg. Ja muidugi tahame, et jõulud koos meie karavaniga oleks ka lihtsalt toredad ja lõbusad,“ ütles Annikky Lamp, Coca-Cola Baltikumi avalike suhete juht.

Coca-Cola autodest koosnev jõulukaravan, mis on paljudele eestlastele tuttav 2000ndate aastate algusest või Coca-Cola legendaarsetest jõulureklaamidest, viib jõluvana, päkapikud ja pühaderõõmu Tallinnasse, Rakverre, Jõhvi, Haapsallu, Pärnusse ja Tartusse. Karavan algab 5. detsembril ja lõppeb 9. detsembril.

Coca-Cola kampaania Eestis on osa globaalsest pühadekampaaniast, mis jõuab enam kui 90 riiki. Telereklaam „Snow Globe“, milles kasutatakse auhinnatud Ameerika bändi „Train“ spetsiaalselt Coca-Colale loodud singlit „Shake Up Christmas“, on juba Eesti teleekraanidele jõudnud. Põhjalikumat infot Coca-Cola globaalse jõulukampaania kohta leiab manuses olevast inglisekeelsest pressiteatest ja faktilehelt.