Uudse lahendusega Useme nutikas pesukapp laienes Kristiine keskusesse ning avas oma viienda automaatse pesuteenuse. Sarnaselt pakiautomaatidele toimivat pesukappi saab kasutada ööpäevaringselt. f
- Tarbimine ja tervis
- 22. august 2023
- Foto: Pixabay
Nutikas pesukapp sarnaneb välimuselt pakiautomaadile. Kappi saab ööpäevaringselt pesemiseks jätta nii rõivaid ja jalanõusid kui ka kodutekstiili, sh voodipesu, kardinaid, vaipu jm.
Useme tegevjuhi Vallo Põldma sõnul on seni kasutatud pesukappe kõige enam jopede ja triiksärkide puhastusteenuseks. „Teenust on siiani kasutanud üle 1000 kliendi ja nendest korduvaid kliente on 40%, seega klientidele selline teenus sobib,“ selgitas Põldma.
Kapi avamine nii musta pesu üleandmiseks kui ka puhta pesu kättesaamiseks toimub SMS-iga.
„Kui pesu on kappi jäetud, siis saab SMS-i kaudu saata ka täiendavat infot, näiteks täpsustada mingite plekkide puhastust või muid vajadusi. Pesu pestakse puhtaks kuni 48 tunniga ja kui puhas pesu on tagasi kapis, siis saab klient SMS-i,“ sõnas Põldma.
Suur huvi teenuse vastu on pannud ettevõtet ka jõudsalt laienema. Tänaseks asuvad digitaalsed pesukapid Tallinnas Stockmanni, Solarise ja Kristiine keskuses, Rae vallas Peetri keskuses ning Tartus Annelinna Selveris. Põldma sõnul paigutatakse pesukapid eelkõige kaubanduskeskustesse, sest just seal käivad kiire eluviisiga inimesed kõige tihedamini. „Edaspidi paigaldame vaid väliskappe, et võimaldada klientidel oma pesule ööpäevaringset ligipääsu,“ tõi Põldma välja.
Kristiine Keskuse juhi Kristjan Maaroosi sõnul pakub nutika pesukapi lisandumine keskusesse klientide seisukohast mugavat võimalust teha ühes kohas vajalikud toimetused: “Kristiine keskuses on lisaks moe- ja kodukaupadele ning meelelahutuskeskusele, koondunud ka erinevad olmeteenused. Kuna keskuste lahtiolekuajad on võrdlemisi pikad, on sinna lihtsamini võimalik luua teenuseid, mida õhtuti või nädalavahetuseti või suisa ööpäevaringselt kasutada.”
Ta nentis, et kui pakiautomaatide kasutamine on olnud keskuses aasta-aastalt kasvava trendiga, siis on igati loogiline samm, et ka teenuskesksed ettevõtted oma tegevust sarnaselt edasi arendavad ja digitaliseeritud lisaväärtust loovaid süsteemi kasutusele võtavad.
Kui sulle see lugu meeldis, siis toeta sõltumatut rohelist meediat Anneta