Rimi üle kuu aja tegutsenud e-poe kõige müüdavamad tooted on puu- ja köögiviljad, kampaania kala, vabapidamisel kanade munad ning sügavkülmutatud marjad. Lisaks Tallinna teeninduspiirkonnale on lisandunud Saue (sh Püha küla), Saku, Jõelähtme, Jüri, Assaku, Hüüru, Luige, Vatsla, Vanamõisa, Tutermaa, Rae, Maardu ja Kiili piirkonnad ning Rimil on plaanis suurendada tarnepiirkonda veelgi.
- Tarbimine ja tervis
- 15. juuni 2020
- Foto: Pixabay, CC Public Domain
„Kui võrrelda vabapidamisel kanade munade müüke meie hüpermarketites ja e-poes, siis e-poest ostetakse mahemune oluliselt rohkem, koguni 22%. Hüpermarketites jääb mahemunade müüginumber 9% juurde,“ sõnas Rimi e-kaubanduse juht Helen Lednei.
„Rimi on võtnud eesmärgiks lõpetada aastal 2025 puurikanade munade müügi. Usun, et selleks ajaks on mahemunade pakkujaid tulnud juurde, paika on loksunud erinevate munatüüpide hinnatasemed ning samuti on tõusnud inimeste teadlikkus selle kohta, millist muna eelistada. Täna on igas Rimi poes olemas info erinevate munatüüpide kohta ning samuti oleme väljapanekus tõstnud mahemunad esiplaanile,“ rääkis Rimi vastutustundliku ettevõtluse spetsialist Katrin Bats.
Helen Lednei lisas, et e-poe ostlejad teevad üsnagi tervisesõbralikke valikuid – lisaks sellele, et müügitopi on vallutanud täisväärtuslik toit, on vähemmüüdavamad võrreldes tavapoega nii alkohol, maiustused kui ka karastusjoogid.
„Kliendid on väga rahul samuti sellega, et e-poes kasutatakse paberpakendeid ning neidki võimalikult vähe. Näiteks on kõik puu- ja köögiviljad pakendatud paberkottidesse, mille peale on märgitud nõuetekohaselt ka antud viljade päritolumaa,“ märkis e-poe juht.
Kui sulle see lugu meeldis, siis toeta sõltumatut rohelist meediat Anneta