Ettevõtluse Arendamise Sihtasutus (EAS) korraldab 17. aprillist 1. maini siseturismi toetava kampaania "Puhka Eestis" ning ootab sellele osalema turismiettevõtteid üle Eesti, teatas EAS.

EASi turismiarenduskeskuse direktori Tarmo Mutso sõnul on tänavuaastase "Puhka Eestis" kampaania eesmärgiks tutvustada kodumaal puhkamise võimalusi ning suurendada reisimist ka hooajavälisel perioodil.

"Puhkaeestis.ee portaalis osalemine on ettevõtetele tasuta, kuid antud kampaanias kaasalöömiseks tuleb neil koostada omapoolsed puhkusepaketid. Suurema tähelepanu saavutamiseks soovitame turismiettevõtjail panustada ka näiteks auhindadega kampaaniamängudesse," ütles Mutso.

Mutso sõnul on kohalikel turismiettevõtetel põhjust pingutada, sest endiselt kulutavad Eesti elanikud välisreisidele aastas pea kaheksa korda rohkem raha kui siseturismile.

Aprilli teises pooles toimuva kampaania peamiseks väljundiks on Eestis puhkamise võimalusi ja vaatamisväärsusi tutvustav portaal www.puhkaeestis.ee, mida reklaamitakse internetis ja televisioonis.

Statistikaameti andmetel ööbis mullu Eesti majutusettevõtetes kokku 837 811 siseturisti, mis on üheksa protsenti enam kui aasta varem. Siseturismi tõusutrend on jätkunud ka tänavu - jaanuaris kasutas Eesti majutusettevõtete teenuseid 55 000 siseturisti ehk seitse protsenti enam kui aasta tagasi samal ajal.