Foto Eesti ettevõtte rajatud kunstmuruväljakust maalilises Norra kalurikülas Henningsværis pälvis auhinna maailmakuulsa ajakirja National Geographic aasta reisifotograafi konkursil.

Seiklusfotograafide agentuuri Alter-View asutaja Misha De-Stroyev sai oma hingematva foto eest National Geographicu mainekal rahvusvahelisel fotokonkursil linnade kategoorias kolmanda koha. Pariisis elav mees tegi auhinnafoto drooniga selle aasta juunis 120 meetri kõrguselt, kasutades vahetult enne pildistamishetke paranenud ilmaolusid.

Henningsværis asuvat jalgpalliväljakut peetakse üheks kõige hämmastavaks jalgpalliplatsiks Euroopas või koguni terves maailmas, kuna maalilises Lofoteni saarestikus asuv 444 elanikuga kaluriküla on kõigest 0,3 ruutkilomeetri suurune.

Advanced Sports Installations Europe ASi omaniku Raul Lättemägi sõnul rajas Eesti paigaldustiim Henningsværi 6600-ruutmeetrise kunstmuruväljaku 2013. aasta juulis. “Täismõõtmetes jalgpalliväljaku paigaldamise muutis keerukamaks see, et Henningsvær Idrettslagi jalgpallistaadion asub kitsal kaljusaarel, kus paarikümne meetri kaugusel äärejoonest loksub tormine Norra meri,” rääkis Lättemägi. “Klient jäi tööga väga rahule ning kuuldavasti on Rahvusvahelise Jalgpalliliidu FIFA president Gianni Infantino isiklikult avaldanud soovi seda üksnes harrastusjalgpalli jaoks kasutatavat kunstmuruväljakut külastada.”

Lisainfot Henningsværi rajatud kunstmuru jalgpalliväljaku kohta.

Advanced Sports Installations Europe AS on Euroopa üks juhtivaid kunstmuruväljakute rajajaid ning hooldajaid. 1992. aastal tegevust alustanud ettevõte põhineb täielikult Eesti kapitalil ning on 24 aastaga rajanud rohkem kui 1000 jalgpalliväljakut Skandinaavias, Suurbritannias ja Kesk-Euroopas. ASIE paigaldab ligi miljon ruutmeetrit kunstmuru aastas, eesmärk on jõuda 4,5 miljoni ruutmeetrini. Ettevõte pakub teadaolevalt ainsana Euroopas kunstmuru spordiväljakuid kasutusrendi põhimõttel ning kuulub Vastutustundliku Ettevõtluse Foorumisse. Sel kevadel pälviti ka Vastutustundliku Ettevõtluse Pronkstaseme Märgis, millega tunnustatakse ettevõtteid, kes peavad oluliseks oma tegevuse mõju ühiskonnale ning teevad jõupingutusi negatiivse mõju vähendamiseks ja positiivse suurendamiseks.

Lisainfot ettevõtte kohta saab veebilehelt