Kuna Euroopa keskendub üha enam keskkonnakaitsele, vajavad sõidukite hooldusharjumused keskkonnateadlikku ümberkujundamist, näiteks vee ringlussevõttu ja kemikaalide minimaalset kasutamist. Eestis laienemist plaaniva rahvusvahelise frantsiisivõrgustiku PRO BRO eesmärk on edendada autopesu harjumusi ja toetada kohalikku majandust, luues uusi töökohti.

  • Ettevõtlus
  • 6. august 2024
  • Foto: Autopesufirma müügipilt

Prognooside kohaselt laieneb Euroopa autopesusüsteemide turg 6.95% aastas kuni aastani 2033, pakkudes paljulubavaid võimalusi frantsiisiinvestoritele. Selline turukasv loob võimaluse stabiilsete töökohtade loomiseks ja kohalikule majanduskasvule kaasa aitamiseks. Samas seisab valdkond silmitsi oluliste keskkonnaprobleemidega, mis on seotud veekasutuse ja keemiliste mõjudega. Ressursitõhusatesse tehnoloogiatesse investeerimine võib kiirendada säästvate pesutavade väljatöötamist ja luua kohalikele kogukondadele majanduslikku eelist.

Kogu maailmas kiiresti laienev autopesulate frantsiisifirma PRO BRO on seadnud eesmärgiks laieneda Eestisse, luues uusi töökohti ja pakkudes keskkonnateadlikke puhastusteenuseid. Uusi investoreid meelitades püüab PRO BRO anda oma panuse Eesti majanduskasvu, muutes samal ajal autopesutööstuse säästvamaks.

 

Kohaliku majanduse edendamine frantsiisi kaudu

 

Autopesula frantsiisivõrgustiku laienemine Eestisse võib oluliselt suurendada kohalikku tööhõivet, luues töökohti erinevatel ametikohtadel nagu kassapidajad, hooldustöötajad ja üksuste juhid. Iga kiirtunneli pesula pakub kuni kaheksat ametikohta. Leedus on rajatud juba 19 pesulat, mis on kokku loonud ligi 150 uut töökohta, millele lisandub laiem positiivne mõju äritegevusest. Lisaks suurendavad uued ettevõtted kohalikke maksutulusid, võimaldades avalike teenuste ja infrastruktuuri täiustamise paremat rahastamist. See tulude kasv toetab laiemat majandusarengut, millest saavad kasu nii elanikud kui ka ettevõtted.

„Autopesula frantsiisimine toob sellistele ettevõtetele, nagu restoranid, kohvikud ja jaekauplused, lisatulu. See loob mitmekordistava efekti, kus investeering autopesula frantsiisi stimuleerib kulutusi ka teistes kohaliku majanduse sektorites,” innustab PRO BRO äriarenduse ja frantsiisi juht Kristijonas Minelga.

Kohalikud ettevõtjad saavad frantsiisiomanikuks saades kaasa oskusteabe autopesutööstuse, sealhulgas turunduse, asukohavaliku ja uuenduslike tehnoloogiate kasutuselevõtu vallas. Frantsiisiomanikud saavad ka pidevat tuge tööprotseduuride, klienditeeninduse standardite ja keskkonnaeeskirjade osas, et tagada järjepidevus ja kvaliteet kõigis frantsiisikohtades.

 

Jätkusuutlikkuse edendamine autopesutööstuses

 

Arvestades Eesti pühendumust keskkonnasäästlikkusele ja autopesutööstuse ees seisvaid, väljakutseid peavad autopesula pakkujad oma tegevusse integreerima keskkonnasäästlikud tavad. Pesu ajal tarbitud suured veekogused ja keemiliste pesuainete kasutamine on kaks suurimat probleemkohta, millega valdkonnas peab tegelema. Need probleemid rõhutavad vajadust keskkonnasõbralikumate tavade kasutuselevõtuks.

„Suur veekasutus ei koorma mitte ainult kohalikke veevarusid, vaid suurendab ka tegevuskulusid. Sellised lahendused nagu veetarbimise vähendamine ja pesuvee ringlussevõtt koos keemiliste pesuainete kasutamise minimeerimisega ei aita mitte ainult kulusid vähendada, vaid ka täita Euroopas üha karmimaid keskkonnaeeskirju. Keskkonnaväärtuste omaksvõtmine tähendab silmapaistmist turul, kus mugavus ja tõhusus on vaieldamatud standardid,” rääkis Minelga.