30. aprillist on Rotermanni kvartalis Coca - Cola Plaza kinohoones avatud LIDO restoran, mis toob Eestisse uudse iseteeninduskontseptsiooni – nüüd saavad kliendid toitu endale soovi järgi ise tõsta. Varasem teenindusmudel, kus toitu serveerisid töötajad, on asendunud lahendusega, mis aitab vähendada toiduraiskamist ning peegeldab ettevõtte pühendumust jätkusuutlikkusele. Uue, 500-ruutmeetrise restorani rajamisse investeeriti üle miljoni euro.

Iseteenindus on LIDO vastus tänapäeva tempokale eluviisile. Eesmärgiks on muuta külastuskogemus sujuvamaks ja luua töötajatele mugavam ning tõhusam töökeskkond. Selle uuendusega liigub LIDO ajaga kaasas ning on esimene avalik toitlustusettevõte Eestis, mis pakub sellist iseteenindusvõimalust. Sarnase kontseptsiooniga on Eestis lahendatud küll koolisööklaid, kuid restorani kontekstis sellist suunitlust pole kohanud. 

LIDOsse on mugavam siseneda kino poolt. Hästivalgustatud ruumid võimalduvad veenduda, et taldrikule püüdlev toit on hea kvaliteediga ja just see, mida sa soovid. LIDO pakutavad taldrikud on tavalisest väiksema mõõduga. See aitab välistada taldriku liigset täitmist. Esmase valikuna jõuab külastaja salativalikuni. See aitab külastajal reha rohkem taimsemaid valikuid. Võib juhtuda, et salati valinu ei jõuagi oma valikutega praeletini. LIDO valikus siiski domineerivad loomsed toiduvalikud, siin on oma roll täita külastajatel, kes peaksid rohkem nõudma mitteloomset toitu.

Uude restorani on teretulnud hästikäituvad lemmikloomad. Külastajail on võimalus endid kosutada isepressitud apelsinimahlaga. Läbi avarate akende paistavad restoranis istujad kaugele, nii et LIDOT külastades on täidetud ka külastaja uhkustamisvajadus.

Fotol vasakult: LIDO juhatuse liige Renārs Gulbis, LIDO Eesti tegevjuht Helena Laus, LIDO Eesti tegevjuht Vilve Tuulmets, LIDO Grupi juhatuse esinaine Rita Auziņa.
Fotol vasakult: LIDO juhatuse liige Renārs Gulbis, LIDO Eesti tegevjuht Helena Laus, LIDO Eesti tegevjuht Vilve Tuulmets, LIDO Grupi juhatuse esinaine Rita Auziņa.

„Esimene LIDO iseteenindusrestoran avati möödunud aasta augustis Lätis, Rīga Plaza kaubanduskeskuses. Näeme, et kliendid hindavad sellist lähenemist - see annab rohkem vabadust ja võimaluse ise otsustada, mida taldrikule tõsta. Just selline paindlikkus on tänapäeva kiire elutempoga inimestele üha olulisem. LIDO on alati väärtustanud maitset, õdusust ja kvaliteeti ning nüüd lisame sellele võimaluse kliendil ise kujundada oma toiduelamus. See on märkimisväärne uuendus kogu Eesti toitlustusmaastikul,” ütles LIDO grupi juhatuse esinaine Rita Auziņa.

Foto: Lido Eesti tegevjuht Helena Laus
Foto: Lido Eesti tegevjuht Helena Laus

„LIDO on tegutsenud Eesti turul üle 15 aasta ning uus toidukoht on meie viies restoran Tallinnas. Iseteeninduskontseptsioon ei tähista üksnes uut sammu Eesti turul, vaid peegeldab ka LIDO jätkuvat arengut ja pühendumust nii klientide kui ka töötajate heaolule. Pakume jätkuvalt laia toiduvalikut taskukohaste hindadega, et tagada oma külalistele parim võimalik kogemus,” isas LIDO Eesti tegevjuht Helena Laus.

LIDO investeeritud miljon tõi Tallinna uudse kontseptsiooniga iseteenindusrestorani

Uues restoranis on kavas järk-järgult kasutusele võtta toitlustusvaldkonna uusimad tehnoloogiad nagu näiteks taldrikute kogumisrobotid, põrandapesurobotid, kandikukärud ja teised lahendused, mis aitavad tööd lihtsustada. Praegu neid veel näha ei saa. Restoranis töötab üle 30 inimese, umbes sama palju kui teisteski LIDO restoranides. Ettevõte ei plaani personali vähendada, vaid keskendub teeninduse kvaliteedi tõstmisele, et pakkuda külastajatele veelgi meeldivamat ja sujuvamat kogemust.

LIDO jääb kindlaks oma põhiväärtustele: kvaliteet, kord, hoolivus ja ausus. Kaubamärgile omane sisekujundus ja toidukvaliteet jäävad muutumatuks – LIDO road valmivad endiselt üksnes kvaliteetsest ja looduslikust toorainest. Tooraine valikul eelistatakse kohalikku toodangut.