Lätlaste veebiostude arv on märkimisväärselt kasvanud – 2025. aastaks sooritas üle poole 16–74-aastastest inimestest vähemalt ühe veebiostu. Sellise kasvu juures on oluline valida õige veebipood, mis pakub head teenindust, turvalist makseviisi ja kiiret tarnet.
- Tarbimine ja tervis
- 220.lv poolt makstud sisuturundusartikkel
- 14. september 2025
- Foto: Pexels.com
Läti e-kaubanduse turul on üks nimi, mis teiste hulgast kaugelt silma paistab – 220.lv kogub kuus ligi 2,5 miljonit külastust ja on üks suurimaid internetipoode Balti riikides. Veebipoe populaarsus ei ole aga juhuslik, vaid see on tulnud tänu mitmele praktilisele eelisele, mis teevad ostlemise lihtsaks ja meeldivaks.
Klientide jaoks, kes hindavad kvaliteeti ja mugavust, on 220.lv välja töötanud süsteemi, mis vastab tänapäeva ostjate ootustele. Alates laiast tootesortimendist kuni kiire tarneni – kõik on mõeldud selleks, et teha ostlemine võimalikult sujuvaks.
Miljoneid tooteid ühes kohas
220.lv sortiment hõlmab mitmeid miljoneid tooteid erinevates kategooriates. Elektroonikast kosmeetikani, kodukaubast sporditarveteni – kõik vajalik on ühes kohas. Marketplace kontseptsioon, mis käivitati 2019. aastal, võimaldab poel pakkuda veel suuremat valikut. Platvormil müüb tuhandeid müüjaid nii Balti riikidest kui ka teistest riikidest, mis garanteerib klientidele maksimaalse valikuvabaduse.
Tuntud kaubamärgid ja uued avastused
Poes on esindatud sellised tuntud brändi nagu Apple, Samsung, Bosch ja Chanel. Samal ajal leiab sealt ka väiksemaid, huvitavaid kaubamärke, mis muidu võivad jääda märkamata. Iga tootekategooria on hoolikalt kureeritud, et tagada kvaliteet ja mitmekesisus. Sortimendi hulgas on nii uusimad mudelid kui ka eelmiste hooaegade tooteid, mida saab osta soodsamalt.
Paindlikud maksevõimalused igale eelarvele
Modernne ostja vajab maksmises paindlikkust. 220.lv pakub mitmeid erinevaid võimalusi:
- Panga- ja krediitkaardid (Visa, Mastercard)
- Internetipanga ülekanded
- Sularahamakse kohaletoimetamisel
- Liising suuremateks ostudeks
- Ostetud kaupade maksmise jagamise 3 kuuks.

Eriti populaarne on "jaga osadeks" võimalus, mis lubab suuremate ostude eest maksta kolme kuu jooksul ilma lisakuluta. See teeb kallimad tooted kättesaadavamaks ja annab paremad võimalused eelarve planeerimiseks.
Kiire ja mugav tarne
Läti tarbijate jaoks on tarnekiirus oluline kriteerium. Uuringu kohaselt peab suurem osa ostudest jõudma kohale kolme tööpäeva kuni ühe nädala jooksul. 220.lv on selles vallas hästi organiseeritud:
- Tarne kodudesse või kontoritesse üle Läti
- Pakiautomaatide võrgustik mugavaks paki kätte saamiseks
- Tarne postkontorisse
- Ekspresslahendused kiireloomuliste ostude jaoks.
Logistika, millele saab loota
Veebipood teeb koostööd mitme usaldusväärse logistikafirmaga, tagades sellega tarnete usaldusväärsuse. Pakid jõuavad kohale õigel ajal ja heas seisukorras. Klientidel on võimalus jälgida oma tellimuse liikumist reaalajas, mis annab kindlustunde ja võimaldab paremini planeerida kauba kättesaamist.
Turvaline ostlemiskeskkond
Tänapäeva internetiostud nõuavad kõrget turvataset. Küberrünnete arv on kiiresti kasvanud ja e-kaubanduse ohud muutuvad üha keerukamaks, mistõttu on oluline valida veebipood, mis võtab turvalisust tõsiselt. 220.lv kasutab ranget turvaprotokollide süsteemi, et kaitsta kliente kasvavate küberohtude eest. Kõik maksed on krüpteeritud ja vastavad rahvusvahelistele turvastandarditele. Lisaks on kasutusel topelttuvastamise süsteemid Verified by Visa ja MasterCard SecureCode, mis annavad ostudele täiendava turvakihi. Sarnaseid turvameetmeid kasutatakse ka PHH Groupi all tegutsevates Eesti kauplustes ning neid soovitavad laialdaselt panganduseksperdid kogu maailmas.
Klientide hinnangud ja tagasiside süsteem
Aus tagasiside on internetiostude puhul hindamatu. 220.lv platvormil saavad ostjad jätta arvustusi toodete kohta, mis aitab teistel klientidel teha paremaid valikuid. Süsteem on läbipaistev – kõik hinnangud on päris klientidelt ja neid ei saa kunstlikult manipuleerida. See annab uutele ostjatele kindlustunde ja aitab vältida pettumusi.
Poe maine tugineb klientide usaldusele
Aastate jooksul on 220.lv välja teeninud tugeva maine, mis põhineb positiivsetel kliendikogemustel. Paljud ostjad tulevad tagasi, sest on saanud head teenindust ja kvaliteetseid tooteid. Klienditugi vastab kiirelt probleemidele ja küsimustele, mis kinnitab poe pühendumust hea teeninduse pakkumisele.
Võimalus võrrelda hindu ja leida erinevaid pakkumisi
Üks suurimaid eeliseid on võimalus kiiresti võrrelda hindu erinevate müüjate vahel. Marketplace mudel tähendab, et sama toodet võivad müüa mitu erinevat müüjat, luues konkurentsi ja hoides hinnad mõistlikul tasemel. Regulaarsed allahindlused ja eripakkumised teevad ostlemise veelgi soodsamaks. Pood kasutab ka 220.lv raha süsteemi, mis annab klientidele täiendavaid soodustusi.
Mobiilirakendus mugavaks ostlemiseks
Modernne tarbija teeb ostud üha enam oma nutitelefonist. 220.lv mobiilirakendus on mõeldud selleks, et muuta ostlemine võimalikult lihtsaks ja kiireks.
Rakendus pakub:
- Intuitiivset liidest ja kiiret navigatsiooni
- Teavitusi parimate pakkumiste kohta
- Võimalust tellimusi jälgida
- Turvalisi maksevõimalusi.

Optimeeritud mobiilikogemus
Rakenduse kujundus on mõeldud puuteekraanile ja väiksematele ekraanidele. Kõik funktsioonid on kergesti kättesaadavad ja ostlemisprotsess on sama sujuv kui veebilehel. Mobiilirakenduse kasutajad hindavad selle kiirust ja lihtsust, mis võimaldab teha oste isegi liikvel olles.
Laialdaselt kasutatav
220.lv-l on tugev positsioon üle kogu Balti piirkonna. Kuigi pood asub Lätis, teenindab ta kliente ka naaberriikides ja on osa PHH Group võrgustikust. See tähendab, et kliendibaas on suur ja mitmekesine, mis omakorda toob kaasa parema teenuse ja konkurentsivõimelisemad hinnad. Suur klientide arv aitab ka tagada laia tootesortimenti ja regulaarseid uuendusi. Sellegipoolest on see pood eriti populaarne Läti klientide seas, kuna see pakub kohalikku teenindust nende emakeeles ja on kursis kohalike vajadustega.
Garantii ja müügijärgne teenindus
Usaldusväärse veebipoe tunnus on hea müügijärgne teenindus. 220.lv pakub oma toodetele garantiid vastavalt seadusele ja tootja tingimustele. Probleemide korral on võimalik kaup tagasi saata või vahetada. Protseduur on selge ja kliendisõbralik:
- Lihtne tagastamisprotsess veebilehe kaudu
- Kiire raha tagasimaksmine või kauba vahetus
- Professionaalne klienditugi eesti keeles
- Selged tingimused ja läbipaistvad reeglid.
Lisateenustena pakub pood ka elektroonika kindlustust ja pikendatud garantiid, mis annavad klientidele täiendava kindlustunde.
Kokkuvõte
220.lv edu põhineb kliendikesksel lähenemisviisil ja tänapäevaste tehnoloogiate kasutuselevõtul. Poe tugevused – lai sortiment, paindlikud maksevõimalused, kiire tarne, kõrge turvalisus ja hea klienditeenindus – muudavad selle ideaalseks valikuks erinevate vajadustega ostjatele.
Läti e-kaubanduse turuliider ei ole saanud oma positsiooni juhuslikult. 220.lv investeerib pidevalt teenuste parandamisse ja uute lahenduste arendamisse, et vastata klientide kasvavate ootustega ja püsida konkurentsis esirinnas.
Kui sulle see lugu meeldis, siis toeta sõltumatut rohelist meediat Anneta
