Kuni 19. maini saavad kõik soovijad tuua Rimi kaupluste kogumispunktidesse oma vanad kilekotid, mis saadetakse pakendiringluse abiga ümbertöötlemisse.
- Bioneeri uudised
- Katrin Jõgisaar, Bioneer.ee
- 12. mai 2010
- https://pixabay.com/photos/have-a-nice-day-plastic-bag-bag-4673649/
Tegu on jätkuga üle-eestilisele kilekotivahetuskampaaniale "Minu roheline samm", mille üleskutse on vahetada keskkonnale ohtu kujutavad kilekotid loodussõbralike ja korduvkasutatavate kandekottide vastu.
Rimi turundus- ja kommunikatsioonijuhi Evelin Mägioja sõnul eelistavad tarbijad täna veel jätkuvalt ostude koju toimetamiseks kilekotte. „Arvestades, et keskmine eestlane kasutab aastas 300 kilekotti, siis on ilmselgelt alternatiivsete ja loodussõbralike kottide kasutamine veel liialt marginaalse populaarsusega,“ ütles Mägioja. „Seda olulisem on täna tarbijatele meelde tuletada, kui palju kahju võib teha loodusesse prügina jäetud kilekott,“ lisa Mägioja. Ta täpsustas, et näiteks kilekott on looduskeskkonda sattudes eluohtlik kuni miljonile linnule ja loomale aastas.
Rimi astus esimese rohelise sammu kilekottide poolt tekitatava võimaliku keskkonnakahju leevendamiseks möödunud aasta juulis. Alates sellest ajast on Rimi ja Säästumarketi kauplustes müügil tavapäraste kilekottide asemel keskkonnasäästlikumad, 33% ulatuses ümbertöödeldud plastikust valmistatud ostukotid.
Nii tavapäraste kui ka loodussõbralikemate kilekottidega tuleks aga käituda nagu muu plastikust olmeprügiga ja need sorteerituna vastavasse konteinerisse visata.
Looduse säästmiseks on aga kindlasti parim kasutada toidupoes käimisel korduvkasutatavaid ostukotte.
GreenStep OÜ ja Killerkoti meeskondade poolt 19.-25. aprillil korraldatud üle-eestilise kilekotivahetuskampaania "Minu roheline samm" raames kutsuti tarbijaid üles eelistama kilekottide asemel loodussõbralikke korduvkasutatavaid kandekotte ja huvilistele jagati tasuta 6200 tekstiilkotti. Kampaania eesmärk oli suunata inimeste tähelepanu kilekotiga seonduvatele probleemidele. Rimi Eesti Food AS oli kampaania üks peasponsor.
Kui sulle see lugu meeldis, siis toeta sõltumatut rohelist meediat Anneta