Kuni  19. maini saavad kõik soovijad tuua Rimi kaupluste kogumispunktidesse oma vanad kilekotid, mis saadetakse pakendiringluse abiga ümbertöötlemisse.

Tegu  on  jätkuga üle-eestilisele kilekotivahetuskampaaniale "Minu roheline samm",  mille üleskutse  on  vahetada keskkonnale ohtu kujutavad kilekotid loodussõbralike ja korduvkasutatavate kandekottide vastu.

Rimi  turundus-  ja  kommunikatsioonijuhi Evelin Mägioja sõnul eelistavad   tarbijad täna  veel jätkuvalt  ostude  koju  toimetamiseks kilekotte.  „Arvestades, et keskmine eestlane kasutab aastas 300 kilekotti, siis  on  ilmselgelt  alternatiivsete ja loodussõbralike kottide kasutamine veel  liialt  marginaalse populaarsusega,“ ütles Mägioja. „Seda olulisem on täna  tarbijatele meelde  tuletada,  kui  palju kahju võib teha loodusesse prügina  jäetud  kilekott,“ lisa Mägioja. Ta täpsustas, et näiteks kilekott on looduskeskkonda sattudes eluohtlik kuni miljonile linnule ja loomale aastas.

Rimi  astus esimese rohelise sammu kilekottide poolt tekitatava võimaliku keskkonnakahju leevendamiseks möödunud aasta juulis.  Alates  sellest  ajast  on Rimi ja Säästumarketi kauplustes müügil tavapäraste   kilekottide   asemel  keskkonnasäästlikumad, 33%  ulatuses ümbertöödeldud  plastikust  valmistatud ostukotid.

Nii tavapäraste  kui  ka loodussõbralikemate  kilekottidega tuleks aga käituda nagu   muu plastikust   olmeprügiga   ja need  sorteerituna  vastavasse konteinerisse visata.

Looduse säästmiseks  on  aga kindlasti parim kasutada  toidupoes käimisel korduvkasutatavaid ostukotte.

GreenStep  OÜ  ja Killerkoti meeskondade poolt 19.-25. aprillil korraldatud üle-eestilise kilekotivahetuskampaania "Minu roheline samm" raames kutsuti tarbijaid    üles    eelistama kilekottide    asemel    loodussõbralikke korduvkasutatavaid   kandekotte   ja   huvilistele jagati   tasuta   6200 tekstiilkotti. Kampaania eesmärk oli suunata inimeste tähelepanu kilekotiga seonduvatele  probleemidele.  Rimi   Eesti  Food  AS  oli  kampaania  üks peasponsor.