#peastRoheline suvekampaania ärgitab inimesi läbi sõbraliku huumoriprisma keskkonnasõbralikumaid valikuid tegema
- Keskkonnaharidus
- 29. juuli 2021
"Kõik, mis biolaguneb, ei ole ju veel muld!" või "Peast roheline olla on uhke ja hää" on vaid mõned näited Tartu loodusmaja ja MTÜ Peipsi Koostöö Keskuse uue suvekampaania tunnuslausetest, mida augustikuus peamiselt sotsiaalmeediakanalites märgata võib. Kampaania sõnumid keskenduvad sellele, et me kõik väldiksime ühekordset plasti ning mõtleksime rohkem selle peale, mida meist igaüks iga päev saaks keskkonna heaks ära teha.
Tegemist on keskkonnateadlikkuse suurendamisele keskenduva suvekampaaniaga, mille raames jagatakse erinevaid üleskutseid ja sõnumeid, mis ärgitavad ja innustavad inimest rohelisemalt mõtlema ja keskkonnasõbralikumaid valikuid tegema.
Keskkonnast hooliv mõtteviis ja keskkonnasõbralik käitumine puudutab meid kõiki, kuid #peastRoheline suvekampaania on suunatud eelkõige noortele, täiskasvanutele ja lastega peredele, kes suvel palju ringi liiguvad ja külastavad aktiivselt suvesündmusi, sõidavad mööda Eestit ringi ning külastavad erinevaid kohvikuid ja restorane, ostavad tanklakettidest erinevaid jooke, snäkke ja suupisteid.
Tartu loodusmaja ja MTÜ Peipsi Koostöö Keskus kutsuvad üles kõiki inimesi kampaaniast aktiivselt osa võtma ja sellele hoogu andma. Kuidas täpsemalt? Seda saab uurida kampaania kodulehelt: www.tartuloodusmaja.ee/peastroheline. Kampaania kestus 29.07 – 31.08.2021.
Kõikide osalejate vahel loositakse ka vahvaid auhindu.
Kui sulle see lugu meeldis, siis toeta sõltumatut rohelist meediat Anneta