Swedbankil mobiiliäpi igakuiste kasutajate arv on ületanud märgilise piiri – 500 000 kasutajat. See verstapost peegeldab klientide usaldust mugavat ja turvalise pangateenuse suhtes.
- Inimene, kogukond, ühiskond
- 12. september 2024
- Foto: Pexels, Pixabay
„Meie kliendid kasutavad äppi aktiivselt: keskmiselt kontrollitakse rakendust kord päevas, kuid umbes 10% kasutajatest teeb seda isegi kaks korda päevas. Androidi seadmeid eelistavad umbes 60% meie kasutajatest, kuid iOS-i platvorm kasvab iga aastaga,“ kommenteeris Swedbanki klienditeenuste juht Ede Raagmets.
Swedbank tõi esimese pangana Eestis mobiilipanga rakenduse turule kolmteist aastat tagasi. 2011. aastal loodud äpp oli tollal eksklusiivne nišitoode, mida kasutasid tõelised tehnikaentusiastid. Täna kasutavad seda Eestis aktiivselt üle poole Swedbanki klientidest.
„Turvalisus ja mugavus on meie prioriteedid ning see kajastub ka sisse logimise eelistustes. Enamik kliente (83%) eelistab kasutada biomeetrilist tuvastamist või Swedbanki äpi PIN-koodi. Smart-ID-d kasutab 13% klientidest, mobiil-ID-d 3%, väike osa kliente kasutab ka PIN-kalkulaatorit,“ lisas Raagmets
Mobiilirakendust kasutatakse peamiselt igapäevasteks pangatoiminguteks:
Makseid teeb äpis kuus umbes 450 000 klienti.
Äpis saab mugavalt saata sõbrale ka rahaküsimisi, mida kliendid usinalt ka kasutavad. Ühes kuus saadetakse ligikaudu 70 000 rahaküsimist.
Investeeringute seisu kontrollimine on samuti väga populaarne ja klientide poolt hinnatud funktsioon
Viimasel ajal on populaarsust kogunud ka Rahakoguja kontode avamine, mida klient saab teha kiirelt ja nii hakata koheselt kaardimaksetelt raha säästma.
Mobiilipangaga saavad nii era kui ärikliendina hoida hõlpsalt silma peal oma kontodel ja maksetel, kasutada vidinat kiireks kontojäägi vaatamiseks, hallata oma kaarte, saada teavituse tehingute kohta, siseneda ilma täiendava sisselogimiseta internetipanka ja kasutada muid teenuseid. Swedbanki äpp võimaldab kõiki makseviise, samuti nimemakseid telefoninumbri põhjal. Erakliendid saavad jälgida oma kulusid ja tulusid ”Minu eelarve” abil ja koguda mugavalt raha Rahakogujaga. Ärikliendid pääsed ligi ja saavad hallata mobiilipangas ka oma makseterminali. Äpis saab klient mugavalt silma peal hoida ka oma investeeringutel. Swedbanki mobiilipank on saadaval Androidi ja iOS rakendustepoes.
Kui sulle see lugu meeldis, siis toeta sõltumatut rohelist meediat Anneta