Juuni alguses müügile jõudnud piimatööstusettevõtte Tere uus E-ainete vaba jogurtisari Natural osutus piimatööstus sõnul oodatust oluliselt populaarsemaks.

Tere tootearendusjuhi Mare Reimani sõnul on E-ainete vabad ning ainult naturaalsetest koostiosadest valmistatud Natural nime kandev jogurtisari tarbijate poolt väga soojalt vastu võetud ja meil on tegemist, et nõudlust rahuldada. „Esimese nädala müük ületas prognoositud koguseid kahekordselt,“ sõnas Reiman.

Ta lisas, et esialgsed müügitulemused ja tarbijate suur huvi toote vastu näitab, et nõudlus looduslike koostisosadega toodete järgi on suur ja Eesti inimesed on hakanud toidu koostisele senisest märksa rohkem tähelepanu pöörama ning E-ainete vabad toiduained lähevad tõesti inimestele korda.

Tere Natural sarja kuuluvad maasika-, vaarika- ja metsamarja jogurtid on E-ainete vabad ning valmistatud ainult naturaalsetest koostisosadest. Jogurtile lisatavad moosid sisaldavad marju ning ainult looduslikke lõhna- ja maitseaineid. Uued jogurtid on maitselt pehmed ning mahedad ja vähese suhkrusisaldusega.

AS Tere on piirkonna juhtiv piimatööstusettevõte, mis annab tööd rohkem kui 600 inimesele. Tere tootenimekirjas on kokku üle 170 piima- ja juustutoote, mis kuuluvad kaubamärkide Tere, Mumuu, Meloodia Hellus, Merevaik, Kohuke, Natural ja Emma alla.