SEB Grupi keskkonnakampaanias on pearoll Enefit Greenil, kelle tegevust tutvustatakse Rootsi ja Baltimaade meediapindadel.

Kampaania „Transition in Numbers“ fookus on suurtel äriklientidel, kes arendavad oma tegevust SEB jätkusuutliku rahastusega. Balti riikidest jäi Rootsi kolleegidele silma Enefit Greenile antud laen, teatas SEB.

Rootsi Dagens Industris ilmunud leheküljesuurune reklaam kandis pealkirja “Nullheide ja energiasõltumatus Baltimaades”. Tekstiosa toob välja, et 22 tuule- ja 38 päikesepargiga Enefit Greenist on saanud Baltimaade juhtiv taastuvenergia tootja. Täiendavad investeeringud Soomes, Eestis, Lätis, Leedus ja Poolas toovad kaasa tootmisvõimsuse neljakordistumise aastaks 2026. SEB on andnud Enefit Greenile nelja uue tuule- ja päikeseparkide kompleksi rajamiseks 225 miljonit eurot rohelaenu.

Lisaks Dagens Industrile ilmuvad Enefit Greeniga reklaamid väljaannetes Äripäev, Verslo žinios ja Dienas Bizness.

„SEB reklaamikampaanias on elulised näited, kuidas rohelaenude najal viiakse Põhja- ja Baltimaades ellu mastaapseid taastuvenergia projekte. Enefit Greenile langes valik seetõttu, et Eesti ettevõttest on kasvanud kaalukas regionaalne tegija, kes rajab taastuvenergia tootmisvõimsusi erinevates Läänemere-äärsetes riikides,“ ütles SEB Balti jätkusuutlikkuse kommunikatsioonijuht Evelin Allas.

„SEB kliendid on kampaania „Transition in Numbers“ fookuses. Jagame edulugusid ettevõtetest üleminekul väikese jalajäljega majandusele. Soovime, et meie kliendid teadvustaksid, et SEB on nende parim partner teel jätkusuutlikumale majandamisele,“ lisas Allas.