Rimi jälgib igal aastal klientide jaanipühade aegset ostukorvi. Selle aasta jaaninädala müügid olid head, kasvades ligi 10% võrreldes tavapärase nädala ja eelmise aastaga. Eripäraks sel aastal oli eestimaalaste lembus värske toidukraami järgi. Maasikate müük kasvas 60%, lisaks olid jaanipäeva enim ostetud toodete hulgas murelid ja arbuus, mida müüdi pea 200 tonni. Uus jaanipäeva maius, mille müük aastatega aina kasvab on vahukommid.

Salatite tegemises oleme muutunud laisemaks ja mugavam on osta kauplusest valmis salateid – salatibaari müük kasvas 15%. Loomulikult ei piirdutud jaaninädalal vaid taimse toiduga ja lihatoodetest kasvas eelmise aastaga võrreldes värske liha (toorvorstid, šašlõkid ja kaelakarbonaad) kogus meie ostukorvis samuti 15%.

Kaupluste müüginumbrid kasvasid enim neis Eestimaa paikades, kus toimusid suuremad jaanituled või kuhu inimesed jaanide ajal peamiselt suundusid. Kindlasti aitas tarbimisele kaasa pikk pühadeperiood ning koroonapiirangute vaba olemine, mistõttu toimus tähistamine sel aastal suuremalt.

Taimsed alternatiivid ja alkoholivabad joogid on Rimi statistikas juba mõnda aega näidanud kasvutrendi. “Julgustame inimesi tasakaalustatumalt toituma, toetades seda sortimendi, juhiste ja inspiratsiooniga. Samuti teeme tervislikule rohekraamile allahindlusi: nii on igal reedel Rimi kliendikaardi omanikele kõik puu- ja köögiviljad 15% soodsamad,” rääkis Rimi ostujuht Talis Raak ja lisas, et Rimi peab puu-ja kööviljade sisseostmisel silmas kõrget kvaliteeti.