Organic Estonia korraldab täna, kolmapäeval, 6. märtsil Eesti mahetoidu ja looduskosmeetika ettevõtetele seminari, et tagasisidestada tänavu Saksamaal toimunud mahemesse ja üritusi, kus esitleti Eesti mahetooteid.
- Toit ja aiandus
- 6. märts 2019
- Foto: Pixabay, CC Public Domain
"Esmakordselt toome eksportivad mahe-ettevõtjad koos eksporti edendavate institutsioonidega kokku ühe ümarlaua taha," kinnitab Organic Estonia tegevjuht Krista Kulderknup, "Maaeluministeerium, Toiduliit, EAS, Põllumajandus-Kaubanduskoda - kõik nad on midagi teinud Eesti mahe-ettevõtete heaks. Konkreetselt tänavu seda, et ettevõtted pääseksid Saksamaa turule. Käidud on messidel ja esitletud kallis kaubamajas Eesti tooteid. Arutame koos, kas Eesti mahetoodetel võiks olla välismaal ühine kuvand ja kui, siis milline?"
Grüne Woche, Biofach ja VIVANESS 2019, samuti Berliini kaubamaja KaDeWe esitlus - need on sündmused, kus Eesti ettevõtjad on tänavu oma toodetega väljas olnud.
Messilkäigust kõnelevad teiste hulgas Natura Siberica Eesti tütarfirma Eurobio Lab direktor Svetlana Kelman ning Eesti Põllumajandus-Kaubanduskoja juhatuse esimees Roomet Sõrmus. Eesti riigi kuvandist kõneleb Majandus-ja Kommunikatsiooniministeeriumi majandusarengu asekantsler Viljar Lubi.
"Arutame ka kosmeetikasektori teemal: kas näiteks looduskosmeetika ettevõtted võiks järgmisel aastal Euroopa vanimale mahe- ja loodustoodete messile BIOFACH/VIVANESS minna ühisstendiga - nagu seda on teinud Eesti toidutootjad," lisab Krista Kulderknup.
AEG: kolmapäev, 6. märts 2019 kell 12.00–17.00
KOHT: Pikk 11, Tallinn
TEEMA: Grüne Woche, Biofach ja Vivaness 2918 messikogemused Saksamaal ning võimalused mahetoidu ja looduskosmeetika ekspordiks
LISAINFO: Mare Timian, mare@organicestonia.ee, 5137 347
Helen Arusoo helen.arusoo@gmail.com 5691 1921
Kui sulle see lugu meeldis, siis toeta sõltumatut rohelist meediat Anneta