Kuni novembri lõpuni vältava Valio Eesti ja Toidupanga heategevuskampaania raames kingivad kõik Alma väikestes topsides kohupiimakreemide ostjad maitseelamuse puudustkannatavate perede lastele. Kampaania tulemusel loodab Valio toimetada Toidupanga kaudu lastele vähemalt 20 000 topsi kohupiimakreemi.

Valio Eesti turundusdirektori Krista Kalbini sõnul korraldab Valio heategevuslikku müügikampaaniat Toidupangaga juba kolmandat aastat. „Tarbijate aktiivne osavõtt varasemate aastate kampaaniatest on meid väga rõõmustanud. Paljude perede jaoks on kohupiimakreemid igapäevased magustoidud, kuid kampaanias kogume toetusi just neile peredele, kes ei saa endale elementaarse toidupoolise kõrval tervislike ja maitsvate kohupiimakreemide ostmist lubada,“ sõnas Kalbin.

Eesti Toidupanga tegevjuht Piet Boerefijni sõnul on Toidupanga missioon juhtida ühiskonnas tähelepanu vastutustundlikule ümberkäimisele toiduga ning vähendada kvaliteetse toidukauba äraviskamist. „Toidupank on toidu päästmise organisatsioon. Seega kutsume tarbijaid üles kaalutlema põhjalikumalt oma ostuotsuseid ning ootame kõiki toidutootjaid ja kauplusekette koostööle, et grammigi kvaliteetset toitu, mida puudustkannatavad pered väga vajavad, ei läheks äraviskamisele,“ sõnas ta.

Toidupanga tegevjuhi kinnitusel on pikaajaline koostöö Valioga aidanud organisatsioonil oma eesmärki ellu viia. „Meie partnerite hulgas on Valiol oma kindel koht ning seda markeerib ka neile 2011. aastal antud Hea Südame auhind,“ ütles ta.

Kampaaniasse panustavad kõik, kes ostavad kuni 30. novembrini mõne väikses topsis Alma kohupiimakreemi, kohupiimakreemi kisselliga või kohupiimahõrgutise.

Valio toetab puudustkannatavaid peresid nii Toidupangaga koostöös korraldatava müügikampaania kui ka kampaaniaväliste toetustega Toidupangale ning teistele heategevuslikele ettevõtmistele ja organisatsioonidele.