Swedbank ootab kuni 15. oktoobrini uusi organisatsioone kandideerima annetuskeskkonda, mille vahendusel saavad mittetulundusorganisatsioonid ja sihtasutused oma projekte avalikkusele tutvustada ja eraisikud neile heategevuseks annetusi teha. Uuendusena on tänavu loodud rubriik "erakorraline", mis aitab koguda annetusi ootamatute sündmuste tarbeks, nagu näiteks looduskatastroofid üle maailma.
Swedbank ootab kuni 15. oktoobrini uusi organisatsioone kandideerima annetuskeskkonda, mille vahendusel saavad mittetulundusorganisatsioonid ja sihtasutused oma projekte avalikkusele tutvustada ja eraisikud neile heategevuseks annetusi teha. Uuendusena on tänavu loodud rubriik "erakorraline", mis aitab koguda annetusi ootamatute sündmuste tarbeks, nagu näiteks looduskatastroofid üle maailma.
Rubriiki "erakorraline" on võimalik kandideerida aastaringselt. Lisaks võtab annetuskeskkond igas taotlusvoorus vastu ühe organisatsiooni, mille mõjuvaldkond ületab Eesti piire.
Swedbanki ühiskondliku vastutuse valdkonna juhi Maris Ojamuru sõnul on sel aastal tehtud mitmeid uuendusi, mis aitavad meil jõuda veel suurema hulga abivajajateni. "Lisaks eelpool mainitule on annetuskeskkonda valitud organisatsioonid seotud krediitkaardi preemiapunktide programmiga. See tähendab, et alates oktoobrist on kõikidel krediitkaardi kasutajatel võimalik oma punktid annetada heategevuseks," rääkis Ojamuru, lisades, et seda võimalust on juba aasta jooksul testitud ning kliendid on andnud sellele positiivse tagasiside.
Kogu kandideerimiseks vajalik informatsioon on üleval annetuskeskkonna lehel. Sealt leiab huviline ka testi, mis annab esmase tagasiside organisatsiooni sobivuse kohta annetuskeskkonna tingimustele. Väljavalitud organisatsioonid saavad õiguse esitleda oma organisatsiooni ja projekti keskkonnas ühe aasta jooksul. Hindamiskriteeriumide alusel teeb esitatud organisatsioonide seast valiku hindamiskogu, kuhu kuuluvad Swedbanki, Heateo Sihtasutuse, Ettevõtluse Arendamise Sihtasutuse ja Eesti Mittetulundusühingute ja Sihtasutuste Liidu esindajad. Valiku juures on oluline, et organisatsioonil oleks kindel tegevusplaan, tugevad juhid ja meeskonnaliikmed ning rahaasjad oleksid korras ning läbipaistvad.
Annetuskeskkonna vahendusel on tänaseks tehtud annetusi juba 1,5 miljoni krooni ulatuses pea 10 000 inimese inimese poolt. Ka Swedbank on omaltpoolt lisanud 2 miljonit krooni organisatsioonide toetuseks. Annetuste mahud keskkonnas on pidevalt kasvavad - 2010 esimesel poolaastal on eelmise aasta sama perioodiga võrreldes annetuste mahud kasvanud koguni 44%.
Kui sulle see lugu meeldis, siis toeta sõltumatut rohelist meediat Anneta