Sel nädalal alustas EAS siseturismi sügiskampaaniaga, mille eesmärk on Eestis elavatele inimestele meelde tuletada, kui mõnus on puhata kodumaal. Juba kuuendat korda toimuva sügiskampaania raames on uudiseks Rohelise Võtme keskkonnamärgist kandvate Eesti hotellide ühiskampaania, mille eesmärgiks on pakkuda harivaid ja vaheldusrikkaid reisielamusi sügiseses Eesti looduses.

„"Puhka Eestis" kampaania toimub tavapäraselt varakevadel ja sügisel, et leevendada Eesti turismiettevõtja üht põhiprobleemi, märgatavat hooajalisust," ütles EASi turismiarenduskeskuse direktor Tarmo Mutso. „Headele kodumaal puhkamise võimalustele tähelepanu juhtimine on seda olulisem, et 2009. aasta esimese seitsme kuu kokkuvõttes vähenes Eesti majutusettevõtetes ööbinud siseturistide arv 20%," lisas ta.

Euroopa Regionaalarengu Fondist kaasrahastatava „Puhka Eestis" seekordse kampaania peamiseks väljundiks on portaal www.puhkaeestis.ee ning seal toimuv tarbijamäng, mida tutvustatakse nii välireklaamipindadel kui teleklipi ning interneti- ja raadioreklaami vahendusel. Portaali on koondatud üle 100 omanäolise puhkusepaketi. „Heaks puhkuseks ei pea minema tingimata kaugele maale, piisab, kui vaadata tähelepanelikumalt Eestis ringi ning leida üles need erilised asjad, mida ei saa kusagil maailmas ehedamalt kogeda kui siin," sõnas Mutso.

Üks seekordsetest erilistest võimalustest on puhata keskkonnasõbralikult. Kampaania „Võti sügisesse" koosneb kaheksast paketist, mida pakuvad Rohelise Võtme tunnustusega hotellid Eesti eri paikades: Harjumaalt Võrumaani ja Pärnumaalt Virumaani. Pakettide arendamisel on lähtutud järgnevatest põhimõtetest:

  • Looduse avastamine. Kliendile pakutakse võimalust mitte ainult looduses viibida, vaid kogenud giidide abil Eestimaa loodust paremini tundma õppida - olgu siis tegemist huntide, sipelgate või hoopiski endiste põlevkivikaevandustega.
  • Lõõgastav puhkus. Lisaks aktiivsele puhkusele looduses on iga kampaanias osalev hotell välja pakkunud põnevaid võimalusi meeldivaks ajaveetmiseks hotellis - et nädalavahetus mõjuks täisväärtusliku puhkusena.
  • Mugav ja muretu: Olulisel kohal on kliendi mugavus - hotell tagab kõigile soovijatele tasuta transpordi hotelli ja looduse sihtkoha vahel.
  • Igal nädalavahetusel: Pakette pakutakse kõigil oktoobrikuu nädalavahetustel, kokkuleppel hotelliga ka teistel aegadel.
  • Vähemalt kahele: Pakette, sh giididega ekskursioone pakutakse alates kahest inimesest. Seega, tellides paketi ka kahele, on meeldejääv elamus kindel!
  • Väike heategu: 5% kampaania käibest suunatakse looduslaagri korraldamiseks Tallinna Lastekodu vaimupuuetega lastele Palupõhja Looduskoolis 2010. a. suvel.

„Võti sügisesse" kampaania läbiviijaks on Consumetric OÜ ja info koondatult „Puhka Eestis" veebilehel.

„Puhka Eestis" visuaaliks on erinevad linnud, kes otsustavad äralendamise või oma tavaliste toimetuste asemel hoopis Eestis puhata. Loovlahenduste autoriks on agentuur Tank ning kampaaniat aitab teha meediaagentuur Aegis Media Central Services.

EASi turismiarenduskeskus loosib kampaania jooksul välja kaks puhkuseelamust. Esimene neist viib võitja koos sõpradega Pärnu lähistele seiklema. Teine pakub mõnusalt lõõgastavat spaa puhkus keset kaunist Lõuna-Eesti loodust. Kampaania kestab oktoobri lõpuni ja siis selguvad ka tarbijamängu võitjad.

puhkaeestis-2009-sygis-kurg.jpg

puhkaeestis-2009-sygis-kakk.jpg

puhkaeestis-2009-sygis-part.jpg