Briti artist M.I.A on üks H&Mi taaskasutust propageeriva algatuse World Recycle Weeki juhtfiguure. Temaga koostöös on valminud video, mis inspireerib kliente oma vanu ning seisma jäänud rõivaid ringlusesse saatma.

M.I.A isiklik stiil, kirg jätkusuutlikkuse ning keskkonnateemade vastu teeb temast sotsiaalse närviga teadliku tarbija kehastuse. Kampaaniavideo esilinastus hm.com 11. aprillil.

World Recycle Weeki kampaaniaperioodil (18. - 24. aprill) on H&Mi eesmärgiks koguda klientidelt üle kogu maailma 1000 tonni vanu tekstiile. Aktsioon toimub enam kui 3600 kaupluses. Algatus on osa H&Mi soovist sulgeda moe väärtusahel, taaskasutades seisma jäänud rõivaid uue tekstiilikiu tootmiseks. Taaskasutatud kiust valmistatakse omakorda uued riided. H&Mi rõivaste kogumise aktsioon sai alguse juba 2013. aastal.

Teadlikkuse tõstmiseks kirjutas M.I.A eksklusiivselt H&Mi ning World Recycle Weeki kampaania tarbeks loo ,,Rewear it”. H&M tegi tihedat koostööd ka koreograaf Aaron Sillisiga, kes tõlgendas M.I.A loo sõnumi tantsusammudeks, mida videos näha on.

,,World Recycle Weeki põhieesmärgiks on pöörata tähelepanu rahvusvahelisele liikumisele ning olulistele keskkonnateemadele, nagu näiteks prügimäed,” tõdeb M.I.A.

Koostöö tulemusena valmis video, milles M.I.A esineb koos eklektilise seltskonnaga, kelle hulka kuuluvad arvamusliidrid ning inspireerivad inimesed üle kogu maailma - tugeva isikliku stiili ning suhtumisega muusikud, tantsijad, koomikud ning inimesed, kelle kireks on keskkonna- ning sotsiaalse jätkusuutlikkuse teemad. Videos saavad nad kokku ning tantsivad, et rõhutada rõivaste kogumise ja taaskasutamise olulisust. Tegemist on ühe mahukaima keskkonnaalase projektiga, mille H&M ette on võtnud.