Üks maailma populaarsemaid lastetoodete tootjaid Chicco liitus Fur Free Retailer programmiga, mida Eestis veab eest Loomus.
- Elurikkus ja looduskaitse
- 21. november 2019
- Foto: Pixabay, CC Public Domain
Enam kui 120 riigis tegutsev suurtootja ei ole kunagi kasutanud karusnahka, kuid soovib oma loomasõbralikku pühendumust ja veendumust kinnitada programmi ametlikuks liikmeks astumisega. Ühtlasi liitus Chicco ka Itaalia algatusega Animal Free Fashion, mis liidab ettevõtteid, kelle tooted ei sisalda mitte ühtegi loomset komponenti.
Fur Free Retailer on maailma juhtiv karusnahavabasid ettevõtteid ja eetilise kauba tarbijaid ühendav programm, mille eesmärgiks on julgustada ettevõtteid karusnahast loobuma ja edendada seeläbi eetilist tarbimist. Enam kui 20 riigis toimiva Fur Free Retailer programmi kutsus ellu rahvusvaheline Fur Free Alliance koalitsioon, kuhu kuulub üle 40 juhtiva looma- ja keskkonnakaitse organisatsiooni üle maailma. Fur Free Retailer programm on tunnustatud ISO 26000:2010 sotsiaalse vastutuse juhisega näitena valdkondlikust algatusest.
Lisateavet karusnahavaba programmi kohta.
Kui sulle see lugu meeldis, siis toeta sõltumatut rohelist meediat Anneta