1. märtsil hakkas Eesti Energia pakkuma tariifipõhist Rohelist
Energiat, mis on ühe kuuga kogunud üle saja kliendi. Rohelise ehk
taastuvatest allikatest toodetu elektri müügiks on sõlmitud selleks
aastaks lepinguid 6GWh mahus.
Energiat, mis on ühe kuuga kogunud üle saja kliendi. Rohelise ehk
taastuvatest allikatest toodetu elektri müügiks on sõlmitud selleks
aastaks lepinguid 6GWh mahus.
- Bioneeri uudised
- Eesti Energia
- 9. aprill 2009
Eesti Energia juhatuse liikme
Margus Rinki sõnul on Rohelise Energia müük algselt püstitatud ootusi
ületanud. “Heameel on tõdeda, et meie esialgsed müügiprognoosid
osutusid liiga konservatiivseteks. Selgub, et Eestis on märksa rohkem
firmasid ja eraisikuid, kes mõtlevad keskkonnateadlikult ning on valmis
selle väljenduseks ostma Rohelist Energiat,” ütles Rink.
Toetamaks taastuvatest allikatest toodetud elektri levikut ning sellele tarbijate ringi laiendamist alustab Eesti Energia 9. aprillil Rohelise Energia turunduskampaaniat, mis hõlmab nii tele-, trüki-, raadio-, kui internetireklaami. “Tegemist on Eesti Energia teise vabaturu tootega peale KÕU interneti ning sellest teavitamiseks kasutame samu turundusvahendeid nagu iga teine avatud konkurentsis olev ettevõte,” ütles Margus Rink. “Roheline Energia kampaaniat finantseeritakse Rohelise Energia müügituludest ning tavaelektri hinnakujundust see ei mõjuta,” selgitas Rink.
Rohelise Energia kaubamärgi all müüb Eesti Energia peamiselt enda ning teiste taastuvenergia ettevõtete toodetud elektrit. Eesti keskmine pere jätab Rohelist Energiat ostes oma aastase elektritarbimise juures kulutamata 3,5 tonni põlevkivi.
Rohelist Energiat edastatakse klientideni samas elektrivõrgus. Eesti Energia peab Rohelise Energia koguste üle täpset arvestust. Nii on garanteeritud, et iga müüdud Rohelise Energia kilovatt-tund vastab toodetud taastuvenergia hulgale ja kõik inimesed ning ettevõtted, kes maksavad Rohelise Energia eest, tarbivad ainult taastuvenergiat.
Ettevõtete jaoks hõlbustab RE tarbimine toodete ja teenuste müüki ning võimaldab võita endale ennekõike keskkonnateadlikult tegutsevaid tarbijaid ja olla edukam eksporditurul. Täna on Rohelise Energia lepingu sõlminud teiste seas sellises suured ettevõtted nagu ABB AS ja Rocca al Mare Kaubanduskeskuse AS.
Vaata lisa rohelise energia kohta: http://tulevik.energia.ee/
Allikas: Eesti Energia
Toetamaks taastuvatest allikatest toodetud elektri levikut ning sellele tarbijate ringi laiendamist alustab Eesti Energia 9. aprillil Rohelise Energia turunduskampaaniat, mis hõlmab nii tele-, trüki-, raadio-, kui internetireklaami. “Tegemist on Eesti Energia teise vabaturu tootega peale KÕU interneti ning sellest teavitamiseks kasutame samu turundusvahendeid nagu iga teine avatud konkurentsis olev ettevõte,” ütles Margus Rink. “Roheline Energia kampaaniat finantseeritakse Rohelise Energia müügituludest ning tavaelektri hinnakujundust see ei mõjuta,” selgitas Rink.
Rohelise Energia kaubamärgi all müüb Eesti Energia peamiselt enda ning teiste taastuvenergia ettevõtete toodetud elektrit. Eesti keskmine pere jätab Rohelist Energiat ostes oma aastase elektritarbimise juures kulutamata 3,5 tonni põlevkivi.
Rohelist Energiat edastatakse klientideni samas elektrivõrgus. Eesti Energia peab Rohelise Energia koguste üle täpset arvestust. Nii on garanteeritud, et iga müüdud Rohelise Energia kilovatt-tund vastab toodetud taastuvenergia hulgale ja kõik inimesed ning ettevõtted, kes maksavad Rohelise Energia eest, tarbivad ainult taastuvenergiat.
Ettevõtete jaoks hõlbustab RE tarbimine toodete ja teenuste müüki ning võimaldab võita endale ennekõike keskkonnateadlikult tegutsevaid tarbijaid ja olla edukam eksporditurul. Täna on Rohelise Energia lepingu sõlminud teiste seas sellises suured ettevõtted nagu ABB AS ja Rocca al Mare Kaubanduskeskuse AS.
Vaata lisa rohelise energia kohta: http://tulevik.energia.ee/
Allikas: Eesti Energia
Kui sulle see lugu meeldis, siis toeta sõltumatut rohelist meediat Anneta