Eestis iga päev enam kui 3000 topsi kohvi müüv R-Kiosk pakub tänasest kohvipassi võimalust, mis teeb mistahes sooja joogi tarbimise oluliselt mugavamaks ja soodsamaks. Automaatselt uuenev kohvipass on esimene omalaadne Eestis.

R-Kioski lahendus on sarnane Spotify püsikorraldusele või ajakirja tellimusele. See tähendab, et sooja joogi eest saab tasuda püsimaksega 30 päevaks ette. „Nõnda saab joogi kätte kiirelt ja mugavalt, kassajärjekorras seismata. Soe jook tuleb vaid R-Kioski äpis registreerida,” selgitas R-Kioski innovatsioonijuht Johanna Ambre.

Hiljuti vahetas R-Kiosk välja kogu oma kohvimasinate pargi. Uued masinad võimaldavad valida 14 erineva kohvijoogi vahel nii taimse- kui lehmapiimaga. Ambre sõnul on eestlaste läbi aegade kolm suurimat lemmikut tavaline kohv piimaga, Caffé Latte ja Cappuccino. Olgugi, et soojade jookide tarbimine on populaarne igal aastaajal, on kõige aktiivsem aeg siiski praeguste jahenevate ilmadega. 

Uue kohvipassiga on kohvi hind kõige soodsam, kui klient kasutab korduskasutatavat topsi, tassi või termost. „Täna ostetakse Eestis iga saja kohvi kohta vaid keskmiselt üks jook oma termostassiga. Põhjamaades on see näitaja veidi kõrgem, mistõttu soovime pakkuda üha enam võimalusi keskkonnasõbralike valikute tegemiseks,“ ütles Ambre. R-Kioskis on juba täna kasutusel täielikult taimse päritoluga ühekordsed kohvitopsid ja plastivabad ning lihtsalt komposteeritavad topsikaaned.  

Korduskasutatava topsi, tassi või termosega maksab 30 päeva kohvipass 40 eurot (ühe joogi hind 1.33 eurot) ning ühekordse topsiga 50 eurot (ühe joogi hind 1.66 eurot). Esmakordsel kohvipassi lunastamisel saab klient kingituseks termostassi, mille kupongi leiab äpist. Samuti saavad kliendid esimese kohvipassi ostuga teise kuu kohvipassi tasuta.