Rimi tervislik omamärgitoode, troopiline chia-smuuti, pälvis Euroopa Private Label Awardi auhinna mittealkohoolsete jookide kategoorias. Tegemist on ühe enim müüdud smuutiga nii Lätis kui Leedus, mis alates märtsist on saadaval ka Rimi kauplustes Eestis. Lisaks saab osta sama sarja õuna-maasikasmuutit, millele peagi lisandub ka mango-avokaadomaitseline jook.
- Toit ja aiandus
- 12. aprill 2025
- Foto: Rimi troopiline Chia-smuuti / Rimi
Rimi Eesti ostujuhi Marilin Jürissoni sõnul on tervislike mittealkohoolsete jookide populaarsus viimastel aastatel kasvanud.
„Tarbija liigub vaikselt teadlikumate eluviiside suunas. Mitte ainult Eestis, vaid kogu Baltikumis otsivad inimesed üha enam maitsvaid, toitvaid ja tervislikke alternatiive magustatud jookidele. Seetõttu tegeleme meiegi pidevalt tootearendusega, et tuua turule taskukohaseid ja tervislikke valikuid, mis on eriti olulised majanduslikult keerulisematel aegadel,“ märkis Jürisson.
Tema hinnangul näitab smuutile osaks saanud tunnustus, et Rimi liigub õiges suunas, tuues turule innovaatilisi ja kvaliteetseid tooteid, mis vastavad klientide ootustele nii maitse, kvaliteedi kui ka hinna osas.
Majanduslikult keerulistes oludes otsivad pered aktiivselt säästmisvõimalusi. Omamärgitooted on selles kontekstis hea valik, sest need on kvaliteetsed ja taskukohasema hinnaga. Nielseni* eelmise aasta sügisel läbiviidud uuringu põhjal ostab Eestis regulaarselt omamärgitooteid 86% tarbijatest, tuues ostuotsuse mõjutajatena välja hea hinna (46%) ning suurepärase hinna ja kvaliteedi suhte (42%). Lisaks arvab 83% Eesti tarbijatest, et omamärgitooted on vähemalt sama kvaliteetsed või isegi paremad kui tuntud kaubamärgid.
Nielseni uuringu kohaselt on Rimi omamärgitoodete kaubamärk üks juhtivaid Balti riikides, olles Lätis esimesel ja Eestis teisel kohal.
„Toome igal aastal turule sadu uusi omamärgitooteid, et oma klientide muutuvatele soovidele ja vajadustele vastu tulla,“ selgitas Jürisson.
Hetkel on iga neljas Rimis müüdud toode omamärgitoode. Populaarsemad on piimatooted, küpsetised, leivad ja juustud. 2024. aasta müügihitiks kujunes näiteks Rimi Smart piim. Rimi omamärgitoodete portfellis on üle 20 erineva kaubamärgi, sealhulgas tuntud brändid nagu Rimi, Selection by Rimi, Rimi Smart ja Elu Maitseb Paremini, samuti hiljuti turule toodud lemmiklooma toidu brändid NutriBalance ja NutriBalance Selection.
Rimil on Eestis kokku üle 5000 omamärgitoote peaaegu kõigis kategooriates – alates toidu- ja hügieenitoodetest kuni lemmikloomatoitudeni.
Kui sulle see lugu meeldis, siis toeta sõltumatut rohelist meediat Anneta