Henkel on muutnud oma pesupulbri Persil koostise kontsentreeritumaks, mille tulemusel on tootepakid muutunud väiksemateks. Kontsentreeritum koostis aitab säästa loodust, vähendades CO2 emissiooni, kütuse- ja pakkekulu.
Henkel on muutnud oma pesupulbri Persil koostise kontsentreeritumaks, mille tulemusel on tootepakid muutunud väiksemateks. Kontsentreeritum koostis aitab säästa loodust, vähendades CO2 emissiooni, kütuse- ja pakkekulu.
- Bioneeri uudised
- 5. detsember 2011
- Foto: https://pixabay.com/photos/washing-powder-laundry-detergent-1500058/
Ühe koguse pesu pesemiseks kulub nüüd 80g pesupulbrit, mis on 20 protsenti vähem kui varem. Muudatus aitab viia toote vastavusse Lääne-Euroopa standarditega, kus sellist pesupulbri kontsentratsiooniastet on kasutatud juba kolm aastat. Kontsentreerimine aitab säästa keskkonda, sest koostises on vähendatud kemikaalide kasutust, väiksemaks on muudetud pakid ning ka selle tootmine ja tarbimine säästab keskkonda senisest enam. Pesupulbri kontsentreerimine tähendab CO2 emissiooni, kütusekulu, kemikaalise ja pakkematerjali 24% vähendamist, mis aitab ettevõtte ning tarbija ökoloogilist jalajälge vähendada.
“Väiksema koguse pesupulbriga saab pärast kontsentreerimist pesta sama koguse pesu, mis varem. Toote hind poelettidel ei muutu, seetõttu on oluline tarbijaid harida, et ei tekiks väärarusaama, et sama raha eest saavad nad nüüd vähem pesupulbrit,” selgitas Henkel Balti kommunikatsioonijuht Herdis Olmaru.
”Kontsentreeritumad pesuvahendid on kasulikud nii tarbijale kui ka keskkonnale, ent selleks, et uus koostis end õigustaks, peavad inimesed pöörama suuremat tähelepanu kasutusjuhendile, et mitte pesu pesemiseks liiga palju pulbrit kasutada. Samuti on oluline pesta pesu madalaimal võimalikul temperatuuril ning mitte pesta pesu pooltühjas masinas, et saadav kasu oleks maksimaalne. Mitme lapse emana pesen sageli ka ise suuri koguseid pesu ja minu jaoks on oluline teadmine, et saastan sealjuures vähem keskkonda,” rääkis Henkel Balti juhataja Siiri Odrats-Koni.
Henkel alustas Kesk- ja Ida-Euroopas kampaaniat “Better washing for a clean future” aastal 2006, mil astute esimene samm toodete kontsentreerimise suunas. Käesoleva aasta sügisel jõudis turule 20% kontsentreeritum toode Persil Expert. Persil Expert pakid, mille sisu on kontsentreeritud, saavad pakendi vasakusse serva punase märke “COMPACT”.
Kui sulle see lugu meeldis, siis toeta sõltumatut rohelist meediat Anneta