Tarbijad valisid Põhjamaade suurima kaubamärkide kestliku arengu uuringu Sustainable Brand Index™ andmetel Pauligi Soomes jookide kategoorias esikohale. See tulemus näitab, et Pauligi pikaajaline jätkusuutlik tegevus ja pidev koostöö kogu väärtusahela ulatuses lisab väärtust ka tarbijatele. Uuring kestis novembrist veebruarini ja sellele vastas üle 58 000 tarbija.
- Tarbimine ja tervis
- 26. märts 2020
- Foto: Katariina Aho, Pauligi ostuosakonna juht/Pressifoto
„Teeme pidevalt tööd kohvi helge tuleviku nimel. Meil on hea meel, et seda tööd hinnatakse ja et meie tooted jätavad hea järelmaitse,“ ütleb Pauligi ostuosakonna juht Katariina Aho.
100% tõendatud jätkusuutlik kohv
Ühena vähestest suurtest kohvitootjatest maailmas kasutab ettevõte ainult tõendatud jätkusuutlikest allikatest pärit kohvi.
„Oleme teinud õigeid asju, kui tarbijad tajuvad meid kõige jätkusuutlikuma kaubamärgina. Aitäh hea töö eest kohvi päritoluriikides, tootmises, tootearenduses, turunduses ja kommunikatsioonis! Oleme teinud jätkusuutlikkuse valdkonnas palju tööd ja sellest ka rääkinud,“ ütleb Pauligi jätkusuutlikkuse ja avalike suhete direktor Lea Rankinen.
Sustainable Brand Index™ viib igal aastal läbi uuringu selle kohta, kuidas tarbijad kaubamärkide jätkusuutlikkuse valdkonna tegevusi hindavad. Nende kodulehel on kirjas: „Mida rohkem kaubamärgid jätkusuutlikkusest räägivad, seda rohkem tarbijad teavad, hoolivad ja nõuavad.”
Pauligi jätkusuutlikust tegevusest.
Sustainable Brand Index™ koduleht.
Kui sulle see lugu meeldis, siis toeta sõltumatut rohelist meediat Anneta